شناسهٔ خبر: 51119683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آغاز جام عرب با فغانی؛ توقف برانکو در دقیقه ۹۸ مقابل حریف ایران

ایرنا

مسابقات فوتبال جام جهانی عرب امروز(سه‌شنبه) در قطر آغاز شد و عمان مقابل عراق به تساوی رضایت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دهمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال اعراب به میزبانی قطر از امروز(سه شنبه)   آغاز شد و در دومین دیدار،  دو تیم عراق و عمان در ورزشگاه الجنوب و با قضاوت داور هندوراسی به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

تیم برانکو ایوانکوویچ در دقیقه ۷۸ با گل صالح الیحیایی از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما این پایان کار نبود و حسن عبدالکریم، بازیکن جوان عراق در دقیقه ۹۸ گل تساوی که باز هم از روی نقطه پنالتی به دست آمده بود را به ثمر رساند. قطر و بحرین دیگر حاضرین این گروه هستند.

عراق در دور نهایی انتخابی جام جهانی با ایران هم‌گروه است و حالا پس از جدایی دیک ادووکات اولین بازی خود را با هدایت زلیکو پتروویچ انجام داد.

آغاز جام جهانی عرب با فغانی؛ توقف برانکو در دقیقه ۹۸ مقابل حریف ایران

مسابقات جام جهانی عرب در این دوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قطری‌ها به جای جام کنفدراسیون‌ها، این مسابقات را پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌کنند تا توانایی خود را برای برگزاری جام جهانی به رخ بکشند. در این دوره از رقابت‌های جام جهانی عرب ۱۶ تیم حاضر هستند که در چهار گروه به رقابت می‌پردازند.

پیش از این مسابقه در گروه دوم تیم تونس با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد موریتانی گذشت. قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی، داور کشورمان بود.

نظر شما