شناسهٔ خبر: 51119670 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

رامین پرچمی در تلویزیون و رادیو ممنوع‌الحضور است؟

رامین پرچمی برای فعالیت در سینما و تئاتر منعی ندارد، اما هنوز اجازه حضور و فعالیت در تلویزیون و رادیو را ندارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری خبرآنلاین: رامین پرچمی که پس از مدت‌ها با نمایشنامه‌خوانی «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» به صحنه برگشت، درباره ممنوع‌الفعالیت بودن در صداوسیما گفت:

«ظاهرا هنوز که هنوز است در صداوسیما ممنوع‌الفعالیتم. چند وقت پیش، دوستی از رادیو جوان با من تماس گرفت و مرا به گفت‌وگویی زنده دعوت کرد و یک شب بعد مجددا زنگ زد و عذرخواهی کرد و گفت نمی‌دانسته است که ممنوع‌الفعالیت هستم. بنابراین ظاهرا همچنان در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ تلویزیون و رادیو، ممنوع‌الحضورم اما در سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی نه. البته که خودم هم دلیل این اتفاق را نمی‌فهمم چراکه حتی اگر اشتباهی هم کرده باشم، تاوانش را پس داده‌ام.»

رامین پرچمی در تلویزیون و رادیو ممنوع‌الحضور است؟

این بازیگر که با مجموعه «در پناه تو» به شهرت رسید، در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: «من می‌خواهم همان روندی را که تا پیش از رخ‌دادن این اتفاقات پیش می‌رفتم، پیش بروم. اتفاقاتی که اگر در زندگی‌ام رخ نمی‌داد، مانند بسیاری از هم سن‌وسال‌هایم، زندگی تثبیت‌شده و وضعیت معقولی داشتم. فکر می‌کنم این حق را داشتم که در سال‌های نزدیک به ۵۰ سالگی، زندگی آرامی داشته باشم اما اکنون دوباره باید از صفر شروع کنم.»

 

نظر شما