شناسهٔ خبر: 51119380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

حضور ملت در ۹ دی با حرکت مردم در عاشورای ۵۷ قابل قیاس است

حجت الاسلام رضایی گفت: حضور ملت در ۹ دی سال ۸۸ را تنها با حرکت مردم در عاشورای سال ۵۷ می توان قابل قیاس دانست و توانست انقلاب اسلامی را بیمه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (سه شنبه 9 آذر) در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی گفت: 9 دی تحولی عجیب در روند انقلاب است و در این روز شاهد پشتیبانی عظیم مردم از انقلاب به صورت خودجوش بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: حضور ملت در 9 دی سال 88 را تنها با حرکت مردم در عاشورای سال 57 می توان قابل قیاس دانست و توانست انقلاب اسلامی را بیمه کند.

وی اضافه کرد: 9 دی مکمل حرکت عاشورای 57 است که فرصت و ظرفیت ارتباط عاطفی با نهضت حضرت ابا عبدالله (ع) را ایجاد کرد و و ملت را از چنگال ظلم و ستم نجات داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: هیچ واژه ای بجز «فتنه»، اتفاقات آن سال را به درستی توصیف نمی کند که این کلمه «فتنه» باید تبدیل به یک گفتمان شود.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: مردمی بودن انقلاب، محور اصلی تولید قدرت نظام است و بدان معناست که مردم انقلاب را به وجود آوردند، حفظ کرده اند و پای آن ایستاده اند.

وی اضافه کرد: به مناسبت شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برنامه های میدانی با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد و برنامه هایی در استان با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: استفاده از ظرفیت دینی مردمی مساجد و هفت هزار اماکن مذهبی استان، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مدارس، دانشگاه ها و کانون های فرهنگی هنری و انعکاس این برنامه ها در فضای مجازی برای برگزاری برنامه های مناسبتی و بصیرتی باید استفاده موثری کنیم.

حجت الاسلام رضایی از راه اندازی کمپین های مجازی با موضوع « 9 دی» خبر داد و گفت: تولید و انتشار کلیپ و نماهنگ، فراخوان مقاله، ابعاد فتنه و بازتاب جهانی پاسخ مردم در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از اقدامات جریان ساز است که باید فضاسازی شهری و تغییر ظاهر شهر در این ایام مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

پایان پیام/664

نظر شما