شناسهٔ خبر: 51119379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

تمام ظرفیت ‌های فارس برای برگزاری جشنواره «فیلم فجر» آماده است

رنجبری گفت: تمام ظرفیت ‌های فارس برای برگزاری جشنواره «فیلم فجر» آماده است اما سازمان سینمایی و دبیرخانه جشنواره برای انتخاب شهر‌های میزبان و سهمیه آنها از فیلم ‌های جشنواره فجر تصمیم خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «روح الله رنجبری»، امروز (سه شنبه 9 آذر) با اشاره به بازگشایی سینماهای فارس در جمع خبرنگاران گفت: مجوز بازگشایی سینما‌ها با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی از اواخر مهر صادر شد و ۲۸ سالن سینمای استان فارس بازگشایی شدند.

مدیر گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: استقبال تماشاگران از فیلم‌ های نمایش داده شده در سینما‌های فارس در این مدت پر شور بوده است و با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بلیت سینما روزهای سه شنبه نیم بهاست.

وی اضافه کرد: ۱۸ سالن سینمایی در شیراز فعال است و درهای سینما‌های شهر‌های آباده، استهبان، اوز، جهرم، داراب، سپیدان، فسا، کازرون، گراش و لار به روی تماشاگران باز است.

مدیرگروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: بلیت سینماها با اندازه ۷۰ درصد ظرفیت به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد و نوبت نمایش فیلم‌ ها مانند قبل است و به علت سردی هوا تنها ساعت ۲۳ فیلمی نمایش داده نمی ‌شود.

رنجبری با اشاره به جشنواره «فیلم فجر» نیز گفت: تمام ظرفیت ‌های فارس برای برگزاری جشنواره «فیلم فجر» آماده است اما سازمان سینمایی و دبیرخانه جشنواره برای انتخاب شهر‌های میزبان و سهمیه آنها از فیلم ‌های جشنواره فجر تصمیم خواهند گرفت.

پایان پیام/664

نظر شما