شناسهٔ خبر: 51118690 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حضور تام هالند در سه‌گانه‌ای دیگر از استودیوی مارول

تهیه‌کننده فیلم «مرد عکبوتی» تأیید کرد که تام هالند قرار است در فیلم‌های بیشتری از این ابرقهرمان بازی کند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، به نظر می‌رسد که «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) آخرین بازی تام هالند به‌عنوان این ابرقهرمان مارول نخواهد بود.

به گفته ایمی پاسکال، تهیه‌کننده قدیمی «مرد عنکبوتی»، انتظار می‌رود هالند به بازی در فیلم‌های بیشتری در دنیای سینمایی مارول ادامه دهد.

او روز دوشنبه به سایت فروش بلیت فیلم فاندانگو گفت: این آخرین فیلمی نیست که قرار است با مارول بسازیم - [این] آخرین فیلم مرد عنکبوتی نیست. ما در حال آماده شدن برای ساخت فیلم بعدی مرد عنکبوتی با تام هالند و مارول هستیم، این فقط بخشی از این نیست؛ ما به سه فیلم بیشتر فکر می‌کنیم و اکنون به سراغ سه فیلم بعدی می‌رویم. این آخرین فیلم دنیای سینمایی مارول برای ما نیست.

هنوز هیچ قراردادی رسمی نشده است. با این حال، سونی یکی از طرفداران بزرگ هالند در نقش اصلی است و هالند از رابطه کاری خوبی با مارول برخوردار است، رابطه‌ای که دوست دارد ادامه یابد.

مارول برای نزدیک به دو دهه مجوز ساخت فیلم مرد عنکبوتی را به سونی داده است، توافقی که این دو شرکت قبل از اینکه دیزنی امپراتوری کتاب‌های مصور را در سال ۲۰۰۹ بدست آورد، به امضا رساند. ابتدا توبی مگوایر در دهه ۲۰۰۰ و سپس اندرو گارفیلد در اوایل دهه ۲۰۱۰ در نقش مرد عنکبوتی بازی کرده‌اند.

با این حال، آن فیلم‌ها نمی‌توانستند بخشی از دنیای سینمایی مارول و دیزنی باشند - تا سال ۲۰۱۵، زمانی که سونی با دیزنی همکاری کرد تا به تام هالند اجازه دهد تا این نقش را برعهده بگیرد و در فیلم‌های «مرد عنکبوتی» سونی که توسط پاسکال و رئیس مارول استودیو تولید می‌شد ظاهر شود.

با این حال، در سال ۲۰۱۹، سونی و استودیوی مارول دیزنی پس از انتشار «مرد عنکبوتی: دور از خانه» برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند و آینده مرد عنکبوتی را در MCU متعلق به دیزنی به خطر انداخت. ماه‌ها بعد، پس از اعتراض‌های گسترده طرفداران و مداخله پشت صحنه توسط هالند، استودیو این رابطه را ترمیم کرد و دیزنی سود بیشتری را به خانه برد و هزینه‌های بیشتری را به عهده گرفت - اطمینان حاصل کرد که پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول باقی می‌ماند.

نه این قرارداد، و نه اظهارات اخیر پاسکال، نمی‌توانند تأیید کنند که هالند در فیلم‌های سونی که تیتر اصلی شخصیت‌های مارول هستند، مانند «ونوم» با تام هاردی و «موربیوس» با جرد لتو و «کرایون شکارچی» با آرون تیلور، هم ظاهر شود یا خیر.

هالند که پیش از این شش سال را به عنوان «مرد عنکبوتی» در سه فیلم مستقل و چندین فیلم «انتقام‌جویان» سپری کرده است، اخیراً از ادامه بازی در این شخصیت در قسمت‌های بعدی ابراز نگرانی کرده است.

او پیش از اکران «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» که در ۱۷ دسامبر در سینما‌ها اکران می‌شود، به GQ گفت: باید پیتر پارکر را نیز در نظر بگیرم، زیرا او بخش مهمی از زندگی من است. اگر من مرد عنکبوتی را پس از ۳۰ سالگی بازی می‌کنم، کار اشتباهی انجام داده‌ام.

پاسکال درباره حضور تام هالند در فیلم‌های مرد عنکبوتی به GQ گفته است: من بدون حضور هالند فیلمی برای مارول درست نمی‌کنم.

 

نظر شما