شناسهٔ خبر: 51118530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مدارس تهران فردا غیرحضوری است

ملکی: با توجه به تشدید آلودگی هوا در روز چهارشنبه مصوب شد فعالیت کلیه مراکز آموزشی غیرحضوری شود و همچنین انجام کلیه فعالیت‌های ورزشی چه انفرادی و گروهی نیز برای فردا ممنوع است.

صاحب‌خبر -
معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا اعلام کرد: فعالیت کلیه مراکز آموزشی پایتخت از جمله مدارس و دانشگاه‌ها فردا (چهارشنبه) غیرحضوری خواهد بود.

عابد ملکی شامگاه سه شنبه در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا در روز چهارشنبه مصوب شد فعالیت کلیه مراکز آموزشی غیرحضوری شود و همچنین انجام کلیه فعالیت‌های ورزشی چه انفرادی و گروهی نیز برای فردا ممنوع است.

وی افزود: تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، کنترل دقیق خودرو‌های بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی از دیگر مصوبات جلسه امشب در استانداری تهران بود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: همچنین مقرر شد با توجه به تشدید آلودگی هوا با مرخصی مادران کارمند دارای کودک نیز موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی بوس‌ها در پایانه‌ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع توسط واحد‌های صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ملکی یادآور شد: همچنین مقرر شد در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجرا است گفت: طبق پیش بینی هواشناسی در روز‌های جمعه و شنبه شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

ملکی افزود:، اما از روز یکشنبه هفته آتی بار دیگر شاهد افزایش آلودگی خواهیم بود و در صورت تشدید آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می‌شود.
 
منبع: ایرنا

نظر شما