شناسهٔ خبر: 51118446 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

برگزاری مسابقات چهارجانبه با گرامیداشت شهید مدرس در مجلس شورای اسلامی

مسابقات چهارجانبه گرامیداشت مقام شهید مدرس و روز مجلس با حضور تیم‌هایی از مجلس شورای اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای مسلح و رسانه ورزش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مسابقات گرامیداشت مقام شهید مدرس و روز مجلس با حضور چهار تیم‌ مجلس شورای اسلامی (متشکل از نمایندگان و کارمندان) بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای مسلح و رسانه ورزش در محل سالن چند منظوره شهید مدرس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه، 9 آذر ماه) برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های اول تا سوم مشخص شده و کاپ قهرمانی به تیم‌های مدال‌آورنده و تیم اخلاق اهدا شد.

لازم به ذکر است در این مسابقات محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین، کمال علی پورخنکداری نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی و مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو حضور داشتند.

مسابقات گرامیداشت شهید مدرس و روز مجلس

 

بر اساس گفته غفاری رئیس اداره تربیت بدنی مجلس، این اداره طبق تقویم ورزشی خود در رشته‌های مختلف مسابقاتی را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کند و تاکنون مسابقاتی در رشته‌های آمادگی جسمانی، شطرنج،دارت، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار شده و برای فصل پیش رو مسابقات سایر رشته‌ها اعم از فوتسال، والیبال، بسکتبال و شنا برنامه ریزی شده است./

پایان پیام

نظر شما