شناسهٔ خبر: 51118380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام رحیمیان:

دشمن ۲۰۰ هزار مقاله و کتاب علیه امام خمینی (ره) نوشت

رئیس هیئت سیاست‌گذاری مجمع ناشران با اشاره به تحریف امام خمینی (ره) با انتشار ۲۰۰ هزار مقاله و کتاب گفت: تبلیغ ارزانی دوران پهلوی از سوی دشمنان کشور فریبکارانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی شهید «سیدعلی اندرزگو» شامگاه امروز (سه‌شنبه) در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علی‌محمد مودب شاعر و مدیر موسسه شهرستان ادب و شخصیت‌های فرهنگی و ادبی در این ایین حضور داشتند.

در ابتدا، حسین شهمرادی سرمقاله آیین پایانی دومین دوره جایزه ادبی شهید «سیدعلی اندرزگو» را قرائت کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس هیئت سیاست‌گذاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه باید پاسدار خون پاک شهدا و مجاهدت‌های آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم، اظهار داشت: شهدای ما رهروان شهدای کربلا و خانواده‌های آن‌ها نیز رهروان حضرت زینب کبری (س) هستند.

وی از برگزاری جایزه شهید اندرزگو تشکر و گفت: در طول تاریخ حق و باطل و تاریخ همه انبیای الهی تا امام راحل و در دوران کنونی همیشه در معرض تهاجم تبلیغات دشمنان حق بوده‌ایم.

رحیمیان به همراهی با امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: در دوران نهضت تبلیغات و شایعات زیادی درخصوص امام صورت می‌گرفت که وقتی آن‌ها را احصا کردیم نزدیک به ۲۰۰ هزار مقاله و کتاب علیه امام خمینی (ره) نوشته شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: تنها یک نمونه از تبلیغاتی که علیه امام خمینی (ره) صورت گرفته بود یک کتاب به قول از آیت‌الله پسندیده بود.

وی به تلاش دشمن برای جابه‌جا کردن جلاد و شهید، افزود: مسئله ارزانی در رژیم ملعون گذشته یکی از مواردی است که دشمن خیلی فریبکارانه آن را تبلیغ می‌کند. ارزانی را درحالی تبلیغ می‌کنند که هیچ اشاره‌ای به میزان درآمد‌ها نمی‌کنند. مثلا در سال ۱۳۴۹ یک کارمند باید سال‌ها کار می‌کرد تا بتواند یک پیکان خریداری کند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما