شناسهٔ خبر: 51118167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس

آخرین بازی هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور،با تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، تیم‌های فولادخوزستان و تراکتور تبریز عصر امروز برگزار کننده آخرین بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بودند.


در نیمه اول بازیکنان فولاد خوزستان مالکیت بیشتری بر توپ داشتند، اما شکل بازی به گونه‌ای بود که دروازه‌ها کمتر مورد تهدید قرار می‌گرفت و سوت پایان ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل نواخته شد.


شکل بازی در نیمه دوم تغییر چندانی نداشت، بازیکنان فولاد و تراکتور با ارائه یک رقابت نزدیک و پایاپای منتظر کوچک‌ترین فرصت بودند تا از غفلت تیم مقابل نهایت استفاده را ببرند.


در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان فولاد خوزستان برای زدن گل برتری به خط دفاعی تراکتور فشار آوردند، اما یاران تیم میهمان اجازه گلزنی را به فولادی‌ها ندادند و این مسابقه با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.


سرخ پوشان دیار کارون با این تساوی ۱۱ امتیازی شدند و به مکان هشتم جدول رده بندی صعود کردند.


بیشتر بخوانید : پیروزی فولاد و شکست نفتی‌ها در لیگ برتر فوتبال + فیلم

شاگردان جواد نکونام در هفته هشتم چهاردهم آذرماه رودرروی تیم فجر سپاسی شیراز قرار می‌گیرند.

تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس تساوی خانگی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال +عکس

نظر شما