شناسهٔ خبر: 51117749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پیروانی: می‌خواهند تیم دیگری را به آسیا بفرستند

ادعای عجیب افشین پیروانی دربارهذ پرسپولیس

افشین پیروانی می‌گوید باید مشکلاتی که سر راه صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس است اعلام شود.

صاحب‌خبر -

ادعای عجیب افشین پیروانی دربارهذ پرسپولیس

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی تیم‌شان برابر نفت مسجد سلیمان در خصوص اتفاقات پیش از بازی گفت: تیم ما در رختکن است و می‌گویند بالا نیایید؛ این اصلا قشنگ نیست.ما چهل، پنجاه میلیون هوادار و کلی بیننده تلویزیونی داریم یعنی چه که می‌گویید تیم باید پایین بماند. این را باید روز قبل یا ظهر بازی حل کنند.

پیروانی ادامه داد: یک اتفاقاتی در فوتبال ما میفتد که واقعا خنده دار است. تبلیغات محیطی برای تیم‌ها داستان شده و یک روز می‌گویند برای شماست و یک روز می‌گویند هزینه بالا رفته است. اگر شما متوجه شدید چه کسی مقصر بود ما هم متوجه شدیم. مگر ومبلی لندن می‌خواهیم بازی کنیم که یک میلیارد و سیصد می‌خواهند. ما چنین پولی نداریم بدهیم.

او راجع به استوری مشترک بازیکنان بیان کرد: ما مشکلات مالی داریم و اینکه همه آمدند استوری گذاشتند به خاطر این است که شرایط مالی‌مان خوب نیست. مسئولان باشگاه قول دادند قبل دربی اتفاقات خوبی بیفتد. من فکر می‌کنم خنده دار است که یک دفعه بیایند این حرف را بزنند که بخواهند این مبلغ را بگیرند. بازیکنان پرسپولیس تاکنون فقط پنج درصد گرفته‌اند.

پیروانی در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای سرخ‌ها گفت: در بحث مجوز حرفه‌ای بیایید اعلام کنید باشگاه ما مشکلش چی است. دو روز دیگر نیایید بگویید شما مجوز نگرفتید و یک تیم دیگر را بفرستید؛ من هشدار می‌دهم. دنبال این هستند یک تیم دیگر را جای پرسپولیس به آسیا بفرستند. ایراد ما را بگویید. مگر سه ماه وقت ندادند؟ چرا نمی‌گویند مشکل باشگاه ما چیست. این که ستاره جلوی اسم‌مان است را خودمان هم نمی‌دانیم. مشکل را علنی به ما بگویند. شماهم این مسئله را پیگیری کنید و به ما بگویید.

نظر شما