شناسهٔ خبر: 51114523 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

طلای زنان سالخورده طعمه سارقان چاقوکش

3 تبهکار که باورود به منازل مسکونی از زنان سالخورده با تهدید چاقو زیورآلات آنها را به سرقت می بردند ، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایران آنلاین، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت از زنان کهنسال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن و کشف 22 عدد النگو و یک عدد گوشواره از مخفیگاه سارقان خبر داد.
سرهنگ" حسین تُرکیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مدتی پیش یکی از بانوان کهنسال شهرستان فریدن به پلیس مراجعه کرد و شکایتی مبنی بر سرقت طلاهایش، توسط 2 فرد ناشناس را مطرح کرد . بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در مراحل تحقیقاتی به کارآگاهان گفت، در حال استراحت در منزل خود بودم که ناگهان 2 مرد جوان وارد خانه ام شدند و با تهدید چاقو  9عددالنگوی طلایم  را به وسیله قیچی از دستم بریده و به سرعت متواری شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با اظهارات این زن سالخورده ، بلافاصله کارآگاهان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و  پس از چهره نگاری سارقان و بررسی دقیق علمی محل وقوع سرقت توانستند هویت سارقان را شناسایی کنند. 
سرهنگ تُرکیان گفت: مخفیگاه متهمان در شهر دامنه شناسایی و کارآگاهان در عملیاتی ضربتی طی هماهنگی با مقام قضائی 2 نفر از متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.
وی ادامه داد:: متهمان در جریان بازجویی ها به 4 فقره سرقت طلا از زنان سالخورده اعتراف کردند که سرقت ها را با همدستی فرد دیگری انجام می دادند که اکنون برای کاری به اصفهان رفته است. بدین ترتیب ،کارآگاهان هم با اخذ نیابت قضائی به اصفهان عزیمت و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و به شهرستان فریدن منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: متهم که با مدارک و مستندات پلیس و اعترافات همدستان خود مواجه شد و به جرم خود معترف و با راهنمایی وی 22عددالنگو و یک جفت گوشواره طلا که در داخل حیاط منزلش مخفی کرده بود کشف و به مالباختگان مسترد شد .

این متهمان نیز به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما