شناسهٔ خبر: 51113930 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سرقت از زنان کهنسال در فریدن

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از زنان کهنسال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از بانوان کهنسال شهرستان فریدن به پلیس مبنی بر سرقت طلا توسط ۲ فرد ناشناس موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان گفت، در حال استراحت در منزل خود بودم که ناگهان متوجه شدم ۲ مرد جوان وارد منزل شده و با تهدید چاقو تعداد ۹ عددالنگو را به وسیله قیچی از دستم بریده و به سرعت متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با اظهارات این خانم، بلافاصله کارآگاهان دست بکار شده و پس از چهره نگاری سارقان و بررسی دقیق علمی محل وقوع سرقت سرانجام هویت سارقان به دست آمد و با رد یابی‌های هوشمندانه مخفیگاه آنان در شهر دامنه شناسایی شد.

سرهنگ تُرکیان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان در عملیاتی ضربتی طی هماهنگی با مقام قضائی وارد محل شده و ۲ نفر از متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت طلا از زنان کهنسال اعتراف و عنوان کردند که سرقت‌ها را با همدستی فرد دیگری انجام می‌دادند که هم اکنون برای کاری به اصفهان رفته است. کارآگاهان هم با اخذ نیابت قضائی به اصفهان رفته و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و به شهرستان فریدن منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: متهم که با مدارک و مستندات پلیس و اعترافات همدستان خود مواجه شد سرانجام به جرم خود معترف و با راهنمایی وی ۲۲ عددالنگو و یک جفت گوشواره طلا که به صورت ماهرانه در داخل حیاط منزلش مخفی کرده بود کشف و به مالباختگان مسترد شد و متهمان نیز به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ص

برچسب‌ها:

نظر شما