شناسهٔ خبر: 51111617 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر؛

فراخوان طراحی شخصیت سواد رسانه‌ای منتشر شد

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت ارشاد، به منظور رشد و اعتلای جامعه متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی، از صاحب‌نظران عرصه هنرهای دیجیتالی برای طراحی شخصیت سواد رسانه‌ای دعوت کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای طراحی شخصیت سواد رسانه‌ای فراخوان داد.

در این فراخوان از صاحب‌نظران و علاقمندان حوزه سواد رسانه‌ای دعوت شده طرح‌ها و ایده‌های خود را در مورد طراحی شخصیت (کاراکتر) سواد رسانه‌ای به این مرکز ارسال کنند. همچنین با تاکید بر انتقال مفاهیم از طریق شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن (پویانمایی) آمده است: مرکز توسعه فرهنگ هنر در فضای مجازی در راستای مأموریت خود برای اشاعه مفاهیم سواد رسانه‌ای، از صاحب‌نظران عرصه هنرهای دیجیتالی برای طراحی شخصیت سواد رسانه‌ای دعوت کرده است.

مرجع و مروج بودن، مخاطب پسند بودن و شایستگی‌های فردی، شامل خصوصیات اخلاقی و عملی از ویژگی‌های مدنظر مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

علاقمندان به شرکت در این فراخوان باید «در برگیری خصوصیات فرهنگی و تربیتی سازنده برای رشد و اعتلای جامعه متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی و لحاظ قرار دادن ساحت‌های تربیتی چندگانه و مهارت‌های زندگی ذیل ترویج سواد رسانه‌های (نگاه تربیتی، رشد و آگاهی بخشی به سواد رسانه‌ای) شامل ابعاد اعتقادی، عبادی و اخلاقی، زیبایی‌شناختی و هنری، اقتصادی و حرفه‌ای، علمی و فن‌آورانه را در طراحی شخصیت مورد نظر خود رعایت کنند.

فعالان هنرهای دیجیتالی علاقمند به شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه https://platzaar.ir/ مراجعه کنند.

نظر شما