شناسهٔ خبر: 51111590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تکرار می‌شود؟ / وقتی عدالت قربانی قدرت‌نمایی شد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بر اساس آیین‌نامه مسابقات سازمان لیگ امکان تکرار را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، سازمان لیگ دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با تأخیر ۲۶ دقیقه‌ای آغاز کرد. علت این اتفاق اختلاف مالی میان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان لیگ عنوان شد و حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی این سازمان اعلام کرد مسئولان ورزشگاه آزادی تقاضای افزایش کرایه ۱۰۹ میلیون تومانی داشته است. به همین خاطر تابلوهای تبلیغات محیطی خاموش شده و اگر روشن نشود امکان برگزاری مسابقه نیست.

این موضوع با وساطت وزیر ورزش و جوانان حل شد اما تأخیر ایجادشده برخلاف آیین‌نامه مقررات بازی‌های لیگ برتر است. بر اساس اساسنامه در شرایط که وضعیت جوی برای برگزاری بازی‌ها نامساعد باشد یا مسائل امنیتی امکان لغو یا تاخیر مسابقه وجود دارد و اگر دلایل دیگری منجر به تأخیر شود در صورت شکایت تیم‌ها مسابقه باید تکرار شود.

به همین دلیل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصمیم به شکایت دارد چون اتفاقی خلاف آیین‌نامه برگزاری مسابقات رخ داده است. تخلف آشکار از سوی سازمان لیگ که ممکن بود منجر به مصدومیت تعدادی از بازیکنان دو تیم شود. به هر حال نفرات دو تیم بعد از نیم ساعت گرم کردن متوجه شدند که قرار نیست بازی در زمان موعد برگزار شود و به این خاطر بدن‌های آنها دوباره سرد شد و مجدد بعد از ۲۶ دقیقه تلاش کردند خود را آماده بازی کنند.

اختلاف سازمان لیگ با باشگاه‌ها بر سر درآمد تبلیغات محیطی و از سویی دیگر درخواست عجیب سازمان توسعه و تجهیز باعث چنین تأخیری شد. به نظر می‌رسد حیدر بهاروند و صادق درودگر در کسوت رئیس و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برای آنکه ثابت کنند تحت هر شرایطی مسابقات طبق خواسته آنها برگزار می‌شود در بازی دیروز این اتفاق عجیب را رقم زدند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/۴۰۴۸/پ

نظر شما