شناسهٔ خبر: 51111474 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

بازدید وزیر ارتباطات از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ

دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات شامل نسل پنج تلفن‌همراه، LTE-Pro، مرکز داده و امکان‌سنجی پیاده‌سازی خدمت «فیبر به خانه (FTTH)» بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، هم‌اکنون مراسم بازدید دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات به همراه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی، مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه‌ها و امور مجامع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران ارشد آغاز شد.

در ابتدای این مراسم دکتر عیسی زارع‌پور و هیأت همراه از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات شامل نسل پنج تلفن‌همراه، LTE-Pro، مرکز داده و امکان‌سنجی پیاده‌سازی خدمت «فیبر به خانه (FTTH)» بازدید کردند.

همچنین در ادامۀ این مراسم، دکتر عیسی زارع‌پور به همراه معاونان و مدیران وزارت ارتباطات، با بازدید از آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ راهکارهای هوشمند مبتنی بر فناوری‌های نوین و راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده، با راهکارهای هوشمند ایرانسل از جمله مدیریت هوشمند ترافیک، سامانۀ Avatar و سامانۀ هوشمند ارتباط با مشتریان از نزدیک آشنا شدند.

بازدید وزیر ارتباطات از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات

در ادامۀ مراسم بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل، اقدامات ایرانسل در ارائۀ خدمات دیجیتال، اقدامات ایرانسل در توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال و پلتفرم داناپلاس که راهکار دیجیتال ایرانسل برای آموزش آنلاین است به دکتر عیسی زارع‌پور و هیأت همراه معرفی، و با حضور وزیر در یک کلاس درس آنلاین در شیراز، فضای کاربری و ویژگی‌های پلتفرم داناپلاس تشریح شد.

بازدید وزیر ارتباطات از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات

اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی از جمله موارد دیگری است که در بازدید وزیر ارتباطات از ساختمان مرکزی ایرانسل، به دکتر عیسی زارع‌پور و هیأت همراه معرفی شد.

بازدید وزیر ارتباطات از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات

انتهای پیام

نظر شما