شناسهٔ خبر: 51110413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

استقلال برای 2 پنالتی سوخته سند رو کرد

استقلالی ها به سیم آخر زدند

باشگاه استقلال با انتشار دو ویدیوی اختصاصی، از سوخته شدن 2 پنالتی این تیم در دیدار برابر صنعت نفت خبر داد.

صاحب‌خبر -

استقلالی ها به سیم آخر زدند

سابقه قضاوت های محمدرضا اکبریان برای استقلال و بخصوص دیدار جنجالی این تیم برابر صنعت نفت در هفته بیست و نهم لیگ هجدهم، باعث شد تا آبی های پایتخت پس از انتخاب این داور با تجربه برای دیدار امروز، نسبت به این مسئله اعتراض کنند.

 

اکبریان و کمک داور او در دیدار 2 سال پیش دو تیم، گل صحیح روح الله باقری را مردود اعلام کرد و در دربی سال گذشته نیز یک خطای پنالتی به روی مهدی قایدی اعلام نکرد. همین مسئله سبب اعتراض استقلال به این داور شد و قضاوت امروز او نیز باعث تشدید این مسئله شد.

 

در دیدار امروز، دو صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه صنعت نفت رخ داد که اکبریان اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در مورد اول، محمد طیبی مدافع آبادانی ها با یک تکل، باعث سرنگونی کوین یامگا شد و مورد دوم نیز توپ به دست مدافع صنعت نفت خورد که داور بازی دستور به ادامه بازی داد.

حالا باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی اختصاصی از پشت دروازه صنعت نفت، مدعی شده که این دو صحنه پنالتی بوده و باز هم اشتباهات اکبریان باعث از دست رفتن پیروزی برای تیم مجیدی شده است.

 

در متنی که کانال رسمی استقلال برای این ویدیوها منتشر کرده، آمده است: باشگاه استقلال قبل از مسابقه امروز با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ، نسبت به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت این مسابقه اعتراض کرده بود اما نتیجه‌ای نداشت و ویدیوهای گرفته شده توسط دوربین باشگاه استقلال به وضوح نشان می‌دهد که دو پنالتی مسلم در هر دو نیمه مسابقه امروز به نفع استقلال گرفته نشده است. خطای پنالتی اول بر روی یامگا انجام شد و پنالتی دوم هم خطای هند مهدی حنفی، بازیکن شماره ۷۲ تیم صنعت نفت آبادان در محوطه جریمه این تیم اتفاق افتاد.

 

نظر شما