شناسهٔ خبر: 51109619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار حاجی‌زاده: امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است/ کوچک‌ترین تحرک دشمنان را سخت پاسخ خواهیم داد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهر بیجار و منزل شهیدان خدمت این شهرستان با خانواده‌‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدارها با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان هوافضای استان کردستان افزود: این عزیزان در راه خدمت به آرزوی دیرینه خود و به فیض شهادت نائل آمدند، لذا امیدواریم ما هم بتوانیم ادامه‌دهنده راه پرافتخار آنان باشیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و باعث پیروزی کشورمان شدند و امروز نیز ما می‌توانیم در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن با ایستادگی و مجاهدت پیروز این میدان سخت شویم.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه امنیت و آرامش با ثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهداست، تصریح کرد: امروزه امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند، لذا می‌طلبد برای حفظ این شرایط، از راه و روش شهدا پیروی کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: امروزه قدرت موشکی، دفاعی و پهپادهای ما خاری در چشم و باعث وحشت دشمنان شده و کوچک‌ترین تحرک را سخت پاسخ خواهیم داد.
گفتنی است؛ پنج تن از پاسداران هوا فضای شهرستان بیجار پاسداران آرش زارع، علی اصغر دولت پور، محسن زینتی فر، رحیم ترکمندی و مصطفی حاجمیر در تاریخ ۲۳ آبان که عازم محل خدمت خود در شهر بانه بودند در سانحه تصادف به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما