شناسهٔ خبر: 51109491 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تفسیر مدیران از قوانین نباید مانع اجرای پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید بر مبنای گفت و گوی سه جانبه بین مدیران تولید، مدیران حاکمیتی و دستگاه‌های نظارتی مباحث و مشکلات مطرح شده و بر اساس یک رویه واحد نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که اتاق بازرگانی باید به عنوان پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دولتی زمینه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی را فراهم کند، بیان داشت: باید بر مبنای گفت و گوی سه جانبه بین مدیران تولید، مدیران حاکمیتی و دستگاه‌های نظارتی مباحث و مشکلات مطرح شده و بر اساس یک رویه واحد نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

موحد، در حاشیه بازدید از گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به تشکیل مستمر جلسات ستاد استانی حمایت از اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: این جلسات در حقیقت یک گفتگو است،تمامی اعضای این ستاد بر مبنای درک مشترک اهتمام می‌کنند که مشکلات اقتصادی استان و کشور را برطرف نمایند.

وی به شرایط جنگ اقتصادی کنونی اشاره کرد و افزود: فعالان اقتصادی و مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی سربازان این جبهه هستند و همه باید دست به دست هم داده دهیم تا از این وضعیت عبور کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که تفسیر مدیران از قوانین و‌ مقررات نباید مانع اجرای پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری شود، گفت: بخش اعظمی از ۳۷۰ پرونده حمایت قضایی از سرمایه گذاران و بخش تولید در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی بر اساس گفتگو، همکاری و تعامل سازنده در جلسات حل می‌شوند.

موحد، به دستور ویژه ریاست قوه قضائیه بر بازدید از انبار‌های گمرک، اموال تملیکی و ... اشاره داشت و عنوان کرد: در این راستا و بر اساس بازدید دادستان کرمان از انبار گمرک بم یک دستگاه سی اسکن پس ۱۰ سال ترخیص شده است و در روز جاری نیز قطعات شرکت اروند چرخ از انبار گمرک رفسنجان ترخیص و زمینه افزایش ۱۲۰ شغل در این مجموعه فراهم می‌شود.

وی در ادامه گفت: اتاق بازرگانی باید کارگزاران گمرکی مورد نیاز را تامین کند تا دستگاه‌ها بتوانند کار خود را بهتر دنبال کنند، زیرا استان کرمان در حال صنعتی شدن است و باید به الزامات مورد نیاز این بخش توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد:گفتگو، همفکری، تعامل و اشتراک نظر برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی با محوریت اتاق بازرگانی انجام شود.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما