شناسهٔ خبر: 51106525 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

مدیرعامل بیمه سرمد:

تمرکز بر کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین

اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل جدید شرکت برگزار شد و رشنوادی در این جلسه در فضایی صمیمی، برنامه‌هایش را برای جبران عقب افتادگی و قرار گرفتن سرمد در میان برترین‌های صنعت بیمه تشریح کرد. مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی کم‌نظیری در شرکت وجود دارد که باید به بار بنشیند […]

صاحب‌خبر -

اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل جدید شرکت برگزار شد و رشنوادی در این جلسه در فضایی صمیمی، برنامه‌هایش را برای جبران عقب افتادگی و قرار گرفتن سرمد در میان برترین‌های صنعت بیمه تشریح کرد.
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی کم‌نظیری در شرکت وجود دارد که باید به بار بنشیند و با کار حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانیم موانع ایجاد شده را برداریم و اوج بگیریم. اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل جدید شرکت برگزار شد و رشنوادی در این جلسه در فضایی صمیمی، برنامه‌هایش را برای جبران عقب افتادگی و قرار گرفتن سرمد در میان برترین‌های صنعت بیمه تشریح کرد. مدیرعامل بیمه سرمد گفت: با توجه به اینکه از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ عقب هستیم، یقین دارم تیم سرمد می‌تواند با تلاش بیشتر و تکیه بر تخصص خود، کاستی‌ها را جبران کند و اتفاقات پیش رو، عیار سرمد را نشان خواهد داد. موقعیت امروز ما، یک موقعیت مهم و حیاتی است و باید با کار و تلاش، عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.
رشنوادی با بیان اینکه تمرکز جدی ما بر روی کار حرفه‌ای است و توجهی به حواشی نخواهیم داشت، افزود: تمرکز بر کار، اولویت اول شرکت است و انتظار داریم که همه مدیران و کارشناسان نیز تمرکزشان بر روی کار حرفه‌ای باشد. در کنار این، ما باید تفکر برنامه‌ریزی را جدی دنبال کنیم و برنامه‌محوری را در شرکت بیمه سرمد نهادینه کنیم. اصول برنامه‌ریزی در شرایط بحران به کار می‌آید و می‌تواند به ما در تحول شرکت کمک کند. وی در ادامه به یکی از نکات کلیدی در برنامه خود برای سرمد اشاره و اظهار کرد: بنگاه‌داری نوین در صنعت بیمه و به تعبیری بیمه‌داری نوین، یکی از وجوهی است که باید آن را جدی بگیریم و برای آن برنامه داشته باشیم و برای تحولات عظیم دنیای امروز آماده باشیم. باید بیمه‌داری سنتی را کنار بگذاریم و در دنیای هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء به نوعی حرکت کنیم که از دنیا و تحولات آن عقب نمانیم.
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: شرکت، سرمایه‌های انسانی و مادی و معنوی کم‌نظیری دارد که باید به بار بنشیند. برنامه‌های ما هم برای سه ماهه پایان سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که می‌توانیم با کار حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق، موانع ایجاد شده را برداریم و اوج بگیریم.
بیمه جزء ضروریات زندگی امروزی
آقاخانی معاون فنی بیمه البرز بیمه را تکنیکی ضروری برای زندگی امروزی دانست و گفت: بیمه در زندگی جامعه امروزی نقشی تاثیرگذار دارد و جزء ضروریات زندگی افراد محسوب می‌شود. وی افزود: بیمه جزء ضروریات زندگی امروزیمهندس آقاخانی بیمه را تکنیکی ضروری برای زندگی امروزی دانست و گفت: بیمه در زندگی جامعه امروزی نقشی تاثیرگذار دارد و جزء ضروریات زندگی افراد محسوب می‌شود. آقاخانی در رابطه با نقش بیمه در رفاه حال مردم، گفت: انتخاب نام بیمه در زبان انگلیسی و فارسی بیانگر نقش تاثیر گذار بیمه در زندگی افراد است. او ادامه داد: خدمات صنعت بیمه به عنوان یک ابزار و تکنیک جزء ضروریات زندگی افراد به حساب می‌آید که ضرر و زیان‌های احتمالی زندگی جامعه امروزی را به شدت کاهش می‌دهد.
استارتاپ ها نسبت به سایر شرکت‌های بازار سرمایه با ریسک بالاتری مواجهند
استارتاپ ها نسبت به سایر شرکت‌های بازار سرمایه با ریسک بالاتری مواجهندبه گفته مدیر عامل فرابورس ایران اخیرا ضوابط خاص استارتاپ‌ها برای ورود به بازار سرمایه فراهم و در سازمان بورس نیز تصویب شد امیر هامونی با اشاره به اینکه در قدم اول شرکت تپسی به عنوان اولین استارتاپ در فرابورس پذیرش شد، گفت: سایر استارتاپ‌ها مثل فیلیمو هم درخواست پذیرش در فرابورس را داده‌اند که در حال بررسی است. وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های استارتاپی به دلیل دارایی‌های نامشهود زیادی که دارند نسبت به سایر شرکت‌های بازار سرمایه با ریسک بالاتری مواجهند، افزود: به همین دلیل در قدم اول برای عرضه اولیه این شرکت‌ها، سهام آنها به مردم عرضه نمی‌شود بلکه به طور غیر مستقیم و از طریق مشارکت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر نهادهای مالی عرضه اولیه انجام خواهد شد.

نظر شما