شناسهٔ خبر: 51104715 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

انهدام باند 10 نفره دزدان خانه های تهرانی ها در اصفهان + جزئیات

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری باند ۱۰ نفره سارقان که در اصفهان و تهران به سرقت منزل اقدام می‌کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل که در این سرقت‌ها سارقان در منازل را تخریب کرده و وارد آن‌ها شده بودند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت رد پای ۳ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و پس از شناسایی مخفیگاه آنان در شهرستان خمینی شهر با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان رفته و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با اعترافات متهمان دستگیر شده، مخفیگاه ۷ نفر دیگر که با آنان همدست بودند در یکی از نقاط استان تهران شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی آن‌ها را نیز دستگیر و به استان اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته متهمان به ۱۶ فقره سرقت از منازل مردم در شهرستان خمینی شهر، اصفهان و استان تهران اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • تهران، شهر معلول! / کم توان هایی که دیگر به امید فکر نمی کنند + فیلم

    تهران، شهر معلول! / کم توان هایی که دیگر به امید فکر نمی کنند + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما