شناسهٔ خبر: 51103285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بهبود فرآیندهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد

تقویت مبارزه با قاچاق با استقرار پلیس امنیت اقتصادی در پایانه‌های مرزی شمال غرب کشور

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بهبود فرآیندهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تقویت اقدامات مبارزه با قاچاق با استقرار پلیس امنیت اقتصادی در پایانه‌های مرزی شمال غرب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم زارعی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات استقرار پلیس امنیت اقتصادی در مبادی مرزی و گمرکی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل، گفت: بعد از ابلاغ دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر استقرار پلیس در مبادی رسمی کشور مقرر شد ناجا به دو شکل هم از طریق استقرار فیزیکی در بنادر و گمرکات و هم به صورت دسترسی سامانه استقرار فیزیکی در مبادی رسمی برای کمک به دستگاه‌های متولی برای مبارزه با قاچاق مستقر شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ناجا در 32 پایانه مرزی گمرک و بندر مستقر شده، افزود: برخی ابهاماتی در فرآیند استقرار وجود داشت که نشست‌های منطقه‌ای با حضور دستگاه‌های مسئول برای بررسی مشکلات و دستیابی به راهکارهای مشترک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، زارعی گفت: در نشست امروز مسائل و مشکلات استان‌های مرزی گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با حضور مسئولان گمرک و پلیس امنیت اقتصادی این استان‌ها بررسی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما