شناسهٔ خبر: 51103189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

واکنش رونالدو به هفتمین توپ طلای مسی؛ سردبیر فرانس فوتبال دروغگو است

کریستیانو رونالدو در واکنش به هفتمین توپ طلای لیونل مسی، در مورد ادعاهای سردبیر فرانس فوتبال، او را «دروغگو» خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو ادعاهایی مبنی بر اینکه جاه‌طلبی حرفه‌ای او برای کسب جایزه مجله معتبر فرانس فوتبال بیشتر از لیونل مسی است را رد کرد. فوق ستاره منچستریونایتد از سردبیر فرانس فوتبال که گفته بود او می‌خواهد توپ‌های طلای بیشتری از لیونل مسی بگیرد، انتقاد کرد. ملی‌پوش پرتغالی همچنین دلیل غیبت خود در مراسم اهدای توپ طلا را به دلیل قرنطینه کووید-۱۹ رد کرد و علت اصلی را فاش کرد.

سایت «گل» (Goal) اعلام کرد این بازیکن ۳۶ ساله در صفحه اینستاگرام خود اظهارات پاسکال فره سردبیر را تکذیب و تأکید کرد مخالف بردن این جام از سوی هیچ بازیکنی نیست. رونالدو نوشت: «پاسکال فره هفته گذشته گفت من به او اعتماد کردم و تنها آرزوی من این است در دوران حرفه‌ای‌ام توپ‌های طلای بیشتری نسبت به لیونل مسی کسب کنم. پاسکال فره دروغ گفت، او از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه‌ای که برای آن کار می‌کند، استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید. او در بی‌احترامی مطلق به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته چنین رفتاری داشت. پاسکال دوباره دروغ گفت و غیبت من در گالا را با یک قرنطینه ادعایی که دلیلی برای غیبت نیست توجیه کرد.»

رونالدو در ادامه نوشت: «من همیشه می‌خواهم به کسانی که برنده می‌شوند، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه‌ای که از ابتدای مسیر حرفه‌ای داشته‌ام، تبریک بگویم و این کار را انجام می‌دهم زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و برای باشگاه‌هایی که بازی می‌کنم، برنده می‌شوم. این کار را برای خودم و کسانی که مرا دوست دارند، انجام می‌دهم. من در مقابل کسی پیروز نمی‌شوم. بزرگترین جاه‌طلبی دوران حرفه‌ای من کسب عناوین ملی و بین‌المللی برای باشگاه‌هایی که با آنها قرارداد دارم و برای تیم ملی کشورم است. بزرگترین آرزوی حرفه‌ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه‌ای هستند یا می‌خواهند باشند. می‌خواهم نامم را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان بنویسم. در پایان می‌گویم تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که به همراه هم تیمی‌هایم و هوادارانمان هنوز هم می‌توانیم در این فصل به آن برسیم. بقیه؟ بقیه فقط بقیه هستند.»

پاسکال فره چه گفت؟

سردبیر فرانس فوتبال هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت که رونالدو بیشتر از مسی فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن، تمایل خود را برای تاج گذاری در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان ابراز کرده است. پاسکال فره گفت: «رونالدو تنها یک جاه‌طلبی دارد و آن بازنشستگی با توپ طلای بیشتر از مسی است و این را می‌دانم چون او به من گفت.»

بیشتر بخوانید:

رونالدو چند توپ طلا برده است؟

رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود پنج بار این جایزه معتبر را کسب کرده است. مسی با فتح هفتمین توپ طلا فاصله‌اش را با او افزایش داد. این دو از سال ۲۰۰۹ به‌عنوان رقیب شناخته شدند زیرا در آن سال رونالدو اولین توپ طلا را به دست آورد و بعد از آن این دو بازیکن بر توپ های طلا تسلط داشتند.

واکنش رونالدو به هفتمین توپ طلای مسی؛ سردبیر فرانس فوتبال دروغگو است

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما