شناسهٔ خبر: 51100318 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

نظارت مجلس در اجرای «قانون جهش تولید مسکن»

خانه ملت : مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای اجرای صحیح «قانون جهش تولید مسکن» استفاده می‌کند. به گفته یوسفی، این قانون به موضوعاتی مانند‌ منابع مالی توجه کرده و در این راستا ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

وی از حضور دو نماینده مجلس در شورای عالی مسکن خبر داد که قرار است ساخت ۴ میلیون واحد مسکن طی ۴ سال را پیگیری کنند. یوسفی گفت: اگر این اتفاق توسط دولت و مسوولان امر صورت نگیرد نمایندگان عضو شورای عالی مسکن، گزارش عملکردی آنها را به مجلس ارائه خواهد داد و ما از ابزارهای نظارتی خود برای تحقق این مهم و وادار کردن مسوولان به اجرای قانون مذکور استفاده می‌کنیم و آن را به اطلاع صاحب‌نظران و مردم می‌رسانیم.

  عذرخواهی نماینده تهران از حضور در ورزشگاه سانتیاگو

در خبری دیگر از مجلس به گزارش «ایسنا»، به دنبال انتشار خبری مبنی بر حضور احمد نادری‌ نماینده تهران، رحیم زارع نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای تماشای بازی بین دو تیم رئال مادرید و سویا، روز گذشته، احمد نادری رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین‌المجالس جهانی (‌IPU‌) در توییتی ضمن ارائه توضیحاتی درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی فوتبال بین دو تیم رئال مادرید و سویا گفت: این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.

 

 

نظر شما