شناسهٔ خبر: 51099715 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد کردستان:

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» در سامانه «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد کردستان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

رحمان غریبی، معاون فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد کردستان و دبیر پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به درپیش بودن جشنواره قرآنی مدهامتان در استان اظهار کرد: هیئت داوران پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان در کردستان انتخاب شده‌اند و هفت نفر از داوران ممتاز کردستانی داوری این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارند.

 

وی بیان کرد:  پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد کردستان آخرین مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» را ۳۰ آذرماه سال جاری دانست و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام خود در این دوره از رقابت‌های قرآنی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

غریبی از انتخاب هیئت داوران پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان در کردستان خبر داد و گفت: هفت نفر از داوران ممتاز کردستانی کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را برعهده دارند.

 

وی با اشاره به اتنخاب هیئت داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان ادامه داد: در بخش بانوان شهلا حسین‌پناهی، ژاله حیدری‌مقدم، زهرا منبری و در بخش آقایان منوچهر گرامیاری، حسین عبدالملکی، محی‌الدین رضایی و علی‌اصغر فاطمی‌زاده، کار داوری پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان را انجام می‌دهند.

 

غریبی با اشاره به اینکه سعی شده تا در انتخاب داوران از داوران تراز اول استان کردستان بهره‌گیری شود، افزود: آثار ارسالی به صورت متمرکز مورد داوری قرار می‌گیرند.

 

وی در پایان یادآور شد: نفرات برگزیده این دوره از جشنواره قرآن به مرحله کشوری که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

پایان پیام/713

نظر شما