شناسهٔ خبر: 51098845 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

احمدزاده از پاسخ به سوال حاشیه‌ای امتناع کرد

اقتصاد ایران: اصفهان- هافبک تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوال جنجالی در خصوص شکایت از باشگاه پرسپولیس، از پاسخ دادن به آن امتناع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد احمدزاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با نساجی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی در سپاهان دارم، در این چند هفته که بازی کردم خوشبختانه تیم نتیجه خوبی گرفته است.

وی افزود: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد، خوشحالم که الان صدر جدول هستیم و با کسب این نتیجه توانستیم جایگاه خود را در این رتبه تثبیت کنیم و در هفته‌های آینده نیز خوب عمل کنیم.

وینگر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازی کردن در تیم‌های مدعی خیلی سخت است، سپاهان همیشه مدعی بوده و برای من حضور در سپاهان تجربه خیلی خوبی است و حضور در بین مردم خوب و بافرهنگ اصفهان که برای آنها فوتبال بازی کنم.

به تیم ملی فکر می‌کنم

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد خود را برای سپاهان به نمایش بگذارم و این تیم را در روند خوب خود کمک کنم و بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

احمدزاده در پاسخ به اینکه آیا به تیم ملی فکر می‌کنید، تصریح کرد: بله، چرا فکر نکنم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانم به تیم ملی نیز دعوت شوم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص حواشی بین او و باشگاه پرسپولیس پیش آمده تاکید کرد: اگر سوالی در مورد بازی باشد در خدمت هستم.

برچسب‌ها:

نظر شما