شناسهٔ خبر: 51098169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عالیشاه: این شرایط برای پرسپولیسِ بزرگ زشت است

تهران- ایرنا- کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر هواداران در زمین مشکلات را فراموش می‌کنیم اما این مشکلات برای پرسپولیس زشت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: عده‌ای شاید ناخواسته سوار موج شدند و تیم را تحت فشار گذاشتند. حتی از سوی برخس رسانه‌ها با ناملایمتی مواجه شدیم. طبیعی است تیمی که چند سال پشت سر هم قهرمان شود بالا و پایین دارد. بازی‌هایی که انجام دادیم تحت فشار بودیم. از طرفی بازیکنانی از دست دادیم و نفرات جدید اضافه شدند. تا بخواهیم با نفرات جدید به شرایط ایده‌آل برسیم زمان لازم داریم.

وی افزود: تیم در حال حاضر در روند خوبی قرار دارد و سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان برای ما مهم بود. دوست داشتیم که در حضور هوداران این برد را تجربه کنیم. امیدوارم از مسابقه بعدی بتوانیم هواداران را در کنارمان حس کنیم چرا که فوتبال بدون آنها روح ندارد. امیدوارم این روند خوبمان را حفظ کنیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد استوری مشترک بازیکنان تیم و اعتراض آنها به شرایط موجود اضافه کرد: دیگر نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. این یک تصمیم جمعی بود. ما خواستیم شرایط را با هواداران در میان بگذاریم. امیدوارم هر چه زودتر این شرایط ختم به خیر شود. حق این بازیکنان شرایط بهتر است چرا که آنها زحمت کشیدند و افتخار آفرینی کردند. کار هر تیمی نیست هر بازی بخواهد بجنگد.

وی تاکید کرد: این مسائل در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است اما در زمین به خاطر هواداران این مسائل را فراموش می‌کنیم. قبل از مسابقه هم باید شرایطی مهیا باشد تا تیم نتیجه بگیرد. برای باشگاه ریشه‌دار و بزرگی مثل پرسپولیس زشت است که اینگونه آسیب ببیند.

تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برابر نفت‌مسجدسلیمان به برتری یک بر صفر رسید و با ۱۴ امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

نظر شما