شناسهٔ خبر: 51098067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نورافکن: مغانلو و شهباززاده بهترین مهاجمان لیگ هستند/ نتایج ...

اقتصاد ایران: گروه استان‌ها- مدافع سپاهان پس از برتری مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شهباززاده و مغانلو از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ هستند و اطمینان دارم که آنها در ادامه فصل برای عنوان آقای گلی خواهند جنگید.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امید نورافکن پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته گذشته 3 امتیاز بازی خود را به دست آوردیم و کسب 3 امتیاز این بازی خانگی نیز برای سپاهان بسیار مهم بود. تیم دوباره روند بردهای پیاپی را از سر گرفته و از این بابت خدا را شاکر هستیم.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما با گل‌گهر و خارج از خانه است و باید ریکاوری درستی برای آن بازی داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز آن مسابقه را نیز به دست آوریم. البته پیروزی مقابل گل‌گهر در خانه خودش کار سختی است اما تلاش خود را انجام خواهیم داد. امیدوارم صدرنشینی ما ادامه‌دار باشد و سپاهان باید همیشه در صدر جدول بماند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دبل شهریار مغانلو مقابل نساجی خاطرنشان کرد: شهباززاده و مغانلو از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ هستند و در این بازی نیز هر دو موفق به گلزنی شده و دبل کردند. اطمینان دارم مغانلو و شهباززاده در ادامه فصل برای عنوان آقای گلی خواهند جنگید و حضور هر دو در سپاهان برای ما خوشحال‌کننده است.

بیانی: باخت به سپاهان را توجیه نمی‌کنیم/ در شرایط نابرابر به مصاف حریف رفتیم
رستگاری سپاهان با دبل شهریار مغانلو/ سپاهان اصفهان 2 - نساجی مازندران صفر

منصوری با دسته گل به سمت نیمکت سپاهان رفت/ مصدومیت شدید مهاجم سپاهان و مدافع نساجی

نورافکن افزود: در هر بازی به دنبال کلین‌شیت هستیم و در خط حمله هم عملکرد خوبی داریم. فصل گذشته در خط حمله تنها شهباززاده را داشتیم که در کورس آقای گلی بود، اما امسال با وجود مغانلو شرایط بهتر شده است. مغانلو امروز با 2 گلی که زد، بهترین بازیکن زمین بود و حتی می‌توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند. امیدوارم با حضور این مهاجمان خوب بتوانیم بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ را داشته باشیم و عملکرد بهتری نسب به گذشته از خود به جا بگذاریم.

وی درباره عملکرد و شرایط تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: شرایط فعلی و نتایج ما در تیم ملی بی‌سابقه است و بالاتر از کره جنوبی در صدر جدول قرار داریم و بابت این اتفاق بسیار خوشحالیم. برای قطعی کردن صعودمان از 5 بازی باقی‌ مانده 3 امتیاز لازم داریم و با تمام وجود برای بازی خانگی مقابل عراق آماده خواهیم شد. نتایج عراق باعث نمی‌شود این تیم را دست کم بگیریم و قصد داریم در 2 بازی خانگی مقابل عراق و امارات قاطعانه ظاهر شده و حداکثر امتیازات را به دست آوریم تا صعودمان قطعی شود. پس از قطعی شدن صعود به جام جهانی، باید بازی‌های دوستانه و تدارکات خوبی را فراهم کنیم تا بتوانیم یک تیم خوب راهی قطر کرده و حضور موفقی در جام جهانی داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه برای زدن ضربات ایستگاهی به صورت انفرادی تمرین دارد یا خیر، گفت: بله به صورت اختصاصی و انفرادی در این زمینه تمرین می‌کنم؛ کادر فنی و هواداران سپاهان از من خواسته‌هایی دارند و دوست دارم به آنها اطمینان دهم که خواسته‌هایشان را برآورده خواهم کرد.

انتهای پیام/170/ف

برچسب‌ها:

نظر شما