شناسهٔ خبر: 51098056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خطیبی: ذوب‌آهن با سبک خاص خود بازی می‌کند/ به دنبال کسب ۳ ام...

اقتصاد ایران: گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ذوب‌آهن با سبک خاص خود بازی می‌کند و ما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا مقابل تیمی قرار می‌گیریم که با سبک خاص خود بازی می‌کند و به نظر من جزو بهترین تیم‌های لیگ است. ذوب‌آهن دو سبک بازی دارد و ما آنالیز خوبی روی این تیم داشتیم.

وی افزود: امیدواریم فردا بازی خوبی باشد تا تماشاگرانی که بازی را می‌بینند از بازی لذت ببرند. امیدوارم این بازی با برد سه امتیازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک همراه باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: قطعاً بازی فردا یک رقابت خوب است و امیدوارم با گل همراه باشد.  ذوب‌آهن دارای سبکی خاصی در لیگ برتر است. امیدواریم به هدفی که داریم یعنی کسب 3 امتیاز خانگی برسیم.

خطیبی با اشاره به بازگشایی درب ورزشگاه‌ها به مرور به روی هواداران گفت: بعضی از تیم‌ها در حق‌شان ظلم می‌شود، اگر قرار است حضور تماشاگران در بازی‌ها امتحانی باشد، باید برای همه باشد.

وی افزود: زمانی که به اراک آمدم کشور درگیر کرونا بود و امیدواریم یک بار که شده استادیوم را پر ببینم. مطمئنم اگر ورزشگاه به روی هواداران باز شود این استادیوم مملو از جمعیت خواهد شد. امیدوارم هرچه سریع‌تر از این بیماری راحت شویم و حضور تماشاگران را در ورزشگاه داشته باشیم.

انتهای پیام/711/ف

برچسب‌ها:

نظر شما