شناسهٔ خبر: 51097806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عبداللهی: از نتیجه نه ولی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه دیدار در برابر پرسپولیس همیشه سخت است گفت: هر چند از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال افزود: به تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم بابت برد تبریک می‌گویم. تیم ما دو هفته مانده به شروع لیگ تشکیل شده و طبیعی است که شرایط خوبی نداریم اما بازیکنان جوان ما خوب بازی کردند ولی در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت نتوانستیم پا به پای آنها بازی کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی سعی کردیم از فضاهای موجود در زمین بهره ببریم،‌اگر امروز دیدید که حریف موقعیت‌های بیشتر و بهتری خلق کرد به دلیل تجربه بالای بازیکنان آنها بود.

عبداللهی در ادامه یادآور شد:‌ من باید از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از اصحاب رسانه، مردم و همه فوتبالی ها عذرخواهی کنم که این همه وقت معطل شدند. فیفا می‌گوید سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است اما امروز دیدیم این مساله اصلاً مهم نیست و فقط قرار است یک بازی انجام شود. با مسئول برگزاری مسابقه که صحبت کردم گفت به سازمان لیگ مربوط نبوده اما ما فدراسیون و سازمان لیگ را مقصر این بی برنامه بودن می‌دانیم.

وی افزود: بازیکنان برای گرم کردن به زمین آمدند. سعی کردیم تیم را با هیجان بالا به بازی بفرستیم اما بازی حدود ۳۵ دقیقه دیرتر شروع شد و نتیجه‌اش این بود که در دقیقه ۲۵ مجبور شدیم اولین تعویض به خاطر کشیدگی یا گرفتگی انجام بدهیم. پرسپولیس پرهوادار است و به آنها احترام می‌گذاریم ولی نمی‌دانم چرا داور به دنبال برخورد متفاوت با پرسپولیس یا تیم‌های بزرگ است؟ دنبال چه هستید؟ فالوور؟ پس خود فوتبال چه می‌شود؟

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: به دنبال این بودیم که فضاهای پرسپولیس را در طول و عرض ببندیم و به حریف موقعیت ندهیم. در نیمه اول موفق شدیم و موقعیت هم داشتیم. می‌توانستیم گل هم بزنیم. در نیمه دوم خوب شروع نکردیم.

عبداللهی افزود: فکر می‌کنم کارت دادن به پیروانی و مطهری هر کدام دو دقیقه طول کشید ولی به من در ۳۰ ثانیه کارت داد. این برای تیم‌هایی مثل ما خوب نیست چون ریتم بازی را می‌اندازند. تیم‌هایی مانند ما نمی‌توانند به پرسپولیس غالب باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برابر نفت‌مسجدسلیمان به برتری یک بر صفر رسید و با ۱۴ امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

نظر شما