شناسهٔ خبر: 51097614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علی‌محمدی: نمایش نساجی قابل احترام بود/ در زمان خوبی گل زدیم

گروه استان‌ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نساجی برخلاف سایر تیم‌ها به دنبال فوتبال بازی کردن بود و نمایش این تیم قابل احترام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،  جلال‌ علی‌محمدی پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشبختانه امتیازات کامل را از مسابقه امروز گرفتیم. نساجی برخلاف سایر رقبای ما که در اصفهان عقب می‌نشستند، به دنبال فوتبال بازی کردن بود و نمایش آنها قابل احترام است.

وی افزود: به تیم نساجی، ساکت الهامی و مردم قائم‌شهر تبریک می‌گویم، چون این تیم واقعاً فوتبال بازی کرد. ضدفوتبال خوب نیست و این مسئله برای فوتبال ما اهمیت زیادی دارد که تیم‌ها به جای ضدفوتبال، واقعاً فوتبال بازی کنند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عملکرد تیمش در بازی امروز خاطرنشان کرد: در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به موقع گل زدیم و توانستیم با برد یک بر صفر به رختکن برویم و نیمه دوم را با شرایط بهتری آغاز کنیم. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز بازی را به دست آورده و در صدر جدول بمانیم و آماده بازی‌های بعدی شویم.

انتهای پیام/170/ف

نظر شما