شناسهٔ خبر: 51097018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آغاز ساخت مستند زندگی آیت الله محمد کوهستانی در بهشهر

زارع از آغاز ساخت مستند زندگی آیت الله محمد کوهستانی در بهشهر خبر داد و گفت: با آغاز ساخت این فیلم، از صحنه های فیلم سازی بازدید شد.

صاحب‌خبر -

«عباس زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ساخت مستند زندگی آیت الله محمد کوهستانی در راستای برگزاری اولین همایش ملی عارف بزرگ زنده یاد آیت الله کوهستانی در بهشهر کلید خورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این بازدید با کارگردان و عوامل ساخت مستند زندگی آیت الله محمد کوهستانی در بهشهر با رویکرد شناخت و آشنایی بیشترجامعه، به ویژه جوانان با ابعاد فکری آیت الله کوهستانی و نشر اندیشه های این عالم فقیه تصمیم به ساخت این فیلم مستند گرفته، همراه شده است.

وی خاطر نشان کرد: این مستند به کارگردانی «مصطفی پورمحمدی» و تهیه کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی در حال ساخت است.

 

 

زارع با اشاره به آغاز ساخت مستند زندگی آیت الله محمد کوهستانی در بهشهر یادآور شد: با آغاز ساخت این فیلم، از صحنه های فیلم سازی بازدید و همچنین با کارگردان وعوامل ساخت این فیلم مستند گفتگو شد.

به گزارش شبستان، آیت الله محمد کوهستانی مازندرانی، از علمای برجسته مازندران، فقیه بزرگ، حکیم فرزانه و عارف وارسته‌ای بود که سراسر عمر با برکتش را در مسیر تهذیب و تزکیه نفس سپری کرد و با تأسیس حوزه علوم دینی شاگردان بسیاری تربیت کرد که هرکدام امروز در جایگاه های مختلف کشوری و لشگری سکان دار هستند.

 

همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله ‌العظمی حاج شیخ محمد کوهستانی به منظور شناساندن مفاخر و شناخت جایگاه علمی و اجتماعی آیت‌ الله کوهستانی، شناخت ابعاد دینی و اجتماعی و فرهنگی این عالم ارجمند و شناساندن زوایای پنهان ایشان به نسل جوان، اواخر دی ماه در بهشهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/175

نظر شما