شناسهٔ خبر: 51096559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تساوی به رختکن رفتند

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان قرار بود در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند، اما به دلیل اختلاف‌های مربوط به تبلیغات محیطی آغاز این دیدار به تعویق افتاد و از ساعت 18:31 آغاز شد که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب نفت: علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی (31 - مهران امیری)، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری مقدم، علی عبدالله‌زاده و هاتف نادری.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه 6: نفت مسجدسلیمان با حمله‌ای غافلگیرکننده روی دروازه پرسپولیس به موقعیت رسید که حامد لک توانست با مهار خود این موقعیت را خنثی کند.

دقیقه 21: میلاد سرلک از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 42: حمله پرسپولیسی‌ها توسط مدافعان نفت مسجدسلیمان دفع شد تا توپ در ادامه به مهدی ترابی برسد، اما ضربه او از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: مهدی شیری از سمت راست ارسالی روی دروازه نفت مسجدسلیمان داشت که ضربه سر میلاد سرلک جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 3+45: بازیکنان پرسپولیس در یک رفت و برگشت موقعیت‌هایی را روی دروازه نفت مسجدسلیمان خلق کردند که در نهایت ارسال کمال کامیابی‌نیا به دهانه دروازه، توسط مدافعان این تیم راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

نظر شما