شناسهٔ خبر: 51096340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون

خبرگزاری صداوسیما

یادواره ۲۰ شهید بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمونبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت: همه ما در قبال راه روشن شهدا وظیفه سنگینی داریم و باید راه شهدا را تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دهیم.
سرهنگ روح الله ویسی افزود: هرچه در توان داریم باید برای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا به کار ببندیم چرا که سرمایه‌های اصلی این نظام و انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: هفته بسیج تبلور اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است و در این هفته برنامه‌های خوبی برای تعالی فرهنگ و تفکر بسیجی در شهرستان لنده اجرایی شده است.
حجت الاسلام رضوی سخنران یادواره شهدای بخش موگرمون نیز گفت: قیام خونین مردم ایران در سال ۵٧ باعث شد تا ایران منادی اسلام خواهی در عصر حاضر شود.

وی اضافه کرد: امروز قدرت و اراده پولادین فرزندان ما در نیروی دریایی سپاه به گونه‌ای است که وقتی دزدی دریایی از سوی امریکایی‌ها سر می‌زند شیر‌های دریایی سپاه با اقتدار توطئه امریکایی‌ها را خنثی می‌کنند و سیلی مستحکمی به آنان وارد می‌کند.
حجت الاسلام رضوی بیان کرد: بعد از ۸۰ سال جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است در جهان که توانست هیمنه توخالی امریکایی‌ها را در منطقه نه برای یک بار بلکه برای چندمین بار در هم بکوبد و اقتدار ایران را جهانی کند.
برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون برگزاری یادواره شهدای بخش موگرمون

نظر شما