شناسهٔ خبر: 51095286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین:

۷۰ درصد جمعیت هدف قصرشیرین دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین با اشاره به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در این شهرستان، گفت: ۷۰ درصد جمعیت هدف قصرشیرین دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان قصرشیرین بر اساس رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارد و یکی از شهرستان‌های پیشرو در تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه است.

وی افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۵۰۰ دز واکسن در شهرستان قصرشیرین تزریق شده که ۱۷ هزار دز برای نوبت اول و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دز برای نوبت دوم بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: تاکنون ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان قصرشیرین دز نخست و ۷۰ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

منصوری خاطرنشان کرد: واکسیناسیون عمومی و کاهش موارد ابتلاء به ویروس کرونا نتیجه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و تلاش‌های کادر درمان بوده است.

وی تاکید کرد: قرار گرفتن شهرستان قصرشیرین در وضعیت آبی کرونایی به معنای بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و مردم همچنان باید به توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه کنند.

نظر شما