شناسهٔ خبر: 51093149 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ابزار سیار نمایندگی محصولات اینسایز در ایران

نمایندگی محصولات اینسایز | نمایندگی محصولات insize | ابزار سیار | فروش محصولات اینسایز | فروش ابزار اندازه گیری اینسایز | فخرید محصولات اینسایز در ابزار سیار | مرکز فروش محصولات insize

صاحب‌خبر -

فروشگاه ابزار سیار نمایندگی محصولات اینسایز

اصولا فروشگاه هایی که عنوان نمایندگی شرکت های بزرگ و معتبر را یدک می کشند در فرآیند فعالیت های خود اعم از فروش یا خدمات پس از فروش از استانداردها و معیارهای مشخصی تبعیت می کنند. همین موضوع نیز سبب می گردد تا همواره شاهد خدمات فروش و پس از فروش بهتر و با کیفیت تری از این فروشگاه ها باشیم. از جمله این فروشگاه ها می توان به فروشگاه ابزار سیار که نامی شناخته شده در بین اهالی صنعتگران و تعمیرکاران است اشاره کرد که امروز به یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده ابزارآلات مختلف از جمله ابزارهای اندازه گیری دقیق در ایران تبدیل شده است. البته فروشگاه ابزار سیار قبل از اینکه نمایندگی شرکت های بزرگ تولید کننده ابزارآلات از جمله شرکت اینسایز را از حدود ۶ سال پیش در اختیار بگیرد، در بازار تهران از سابقه ای ۳۰ ساله در فروش انواع ابزارآلات برخوردار بوده است.

محصولات شرکت اینسایز که در دسته ابزارهای اندازه گیری دقیق قرار می گیرند، به جهت کیفیت بالا و قیمت مناسب موفق شده اند تا در مدت کمی جای بسیاری از شرکت های معتبر جهانی را بگیرند. این شرکت که تاریخچه تاسیس آن به سال ۱۹۹۵ می رسد، محصولاتش در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، انگلیس، برزیل، چین، تایوان، آلمان، سوئد و... تولید می شود و امروز یک شرکت معتبر و خوشنام در حوزه تولید ابزارهای اندازه گیری دقیق محسوب می گردد. شاید این موفقیت را وامدار اصول اولیه خود اعم از تضمین کیفیت محصولات خود مطابق با استانداردهای بین المللی، اهمیت قائل شدن برای نوآوری و تلاش در جهت بهبود مستمر طراحی محصولات، ارائه محصولاتی با کارایی و کیفیت بالا در مقابل قیمت های مقرون به صرفه و... باشد که همواره بدان پایبند بوده است و به کیفیت محصولات خود اهمیت نشان داده است.

WhatsApp Image 2021-11-29 at 4.01.03 PM

وقتی صحبت از استانداردهای بین‌المللی محصولات اینسایز می شود یعنی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است و جالب است بدانید که محصولات ابزار دقیق این شرکت پس از تایید کنترل کیفی یک به یک وارد بازار فروش می شوند و معمولا با گارانتی های یک ساله عرضه می گردند. این محصولات اعم از میکرومتر اینسایز، ضخامت سنج، ساعت اینسایز، فیلر اینسایز و... می باشد. با اینحال شرکت اینسایز روز به روز خود را تجدید و توسعه می دهد تا مطابق با خواست مشتریانش، نوآوری هایی در محصولات خود ایجاد کند و کیفیت آنها را افزایش دهد. همچنین شرکت اینسایز که به دقت نیازهای بخش فعالیتی خود را دنبال می کند، با طراحی محصولات مختلف که در سایر شرکت های ابزار اندازه گیری موجود نیست، در راه تبدیل شدن به یک شرکت کامل برای تمام نیازهای ابزار اندازه گیری شما است.

و اما شرکت ابزار سیار به عنوان یک تامین کننده پیشرو در ابزار اندازه گیری با کیفیت به عنوان نمایندگی محصولات اینسایز که نماینده مستقیم فروش محصولات آن به حساب می آید، این امکان را فراهم آورده تا ابزارهای مورد نظر خود را با برند معتبر و خوشنام اینسایز خریداری نمایید و از اصل بودن آن نیز مطمئن باشید. اساسا اینکه امروز شرکت ابزار سیار به مرجع قابل اعتمادی برای خرید کلیه ابزارآلات دقیق در زمینه اندازه گیری های صنعتی بدل گشته و با خود اطمینان از اصالت و کیفیت را همراه ساخته است، به سبب یک سری از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت همچون عاملیت مستقیم فروش محصولات اینسایز و نه دلالی، صداقت در کار با مشتریان و همکاری با آنها، مشاوره های ۲۴ ساعته، تخفیفات ویژه در زمان ها و مناسبت های مختلف، فروش آنلاین، همکاری با شرکت های کالیبراسیون، قیمت های مناسب و... می باشد.

WhatsApp Image 2021-11-29 at 4.01.04 PM

با اینحال اعتبار و جایگاه برجسته شرکت ها به همین سادگی ها به دست نمی آید و علاوه بر خدمات شایسته و باکیفیتی که ارائه می دهند، از پیشینه قوی و خوبی نیز که حاصل همین خدمات شایسته و باکیفیت است برخوردارند. از اینرو شرکت ابزار سیار مفتخر است که اذعان دارد در طول حیات ۳۰ ساله خود که در ۲ سال اخیرش، فعالیت فروش در فضای مجازی نیز با ایجاد وب سایت ابزار سیار بدان افزوده شده است با صاحبان صنایع ابزار دقیق بسیاری تعامل داشته و عاملیت فروش محصولات آنها را در اختیار داشته است. از جمله آنها می توان به برند معروفی از کشور ژاپن چون متاتویو و استارت از کشور آمریکا اشاره کرد. به علاوه همکاری با شرکت های مادر بزرگی چون صنایع فولاد، نفت و حتی نظامی، برخی از سوابق درخشان فروشگاه ابزار سیار نمایندگی محصولات اینسایز می باشد.

ویژگی ممتاز فروشگاه ابزار سیار را می توان در ۴ چیز خلاصه کرد. اعتبار، اعتماد، اصالت کالا و قیمت که هریک از شاخصه های مهم فعالیت  در بازار فروش تلقی می گردند. امروز در بازار شلوغ و پرهیاهوی کشورمان که با انواع تحریم های بین المللی مواجه گشته است و راه ورود کالاهای غیر اصلی و تقلبی و البته بی کیفیت را به میهن عزیزمان ایران باز کرده است، وجود فروشگاهی که بتواند محصولات برترین شرکت های تولید کننده را در ایران عرضه کند در نوع خود قابل توجه است. فروشگاه ابزار سیار به عنوان نماینده آقای رستمی به عنوان وارد کننده اصلی ابزار اندازه گیری اینسایز فعالیت می کند و از سوی ایشان نمایندگی محصولات اینسایز را دارا می باشد. لذا شما می توانید با تلاشی که ابزار سیار مبذول داشته تا تک تک محصولات ثبت شده در سایت را موجود کند، اقلام با کیفیت اینسایز را سفارش دهید.

 

نظر شما