شناسهٔ خبر: 51092504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

صدوشصت‌ونهمین شماره خبرنامه مفدا منتشر شد

تشکل‌های دانشجویی نسبت به قانون جوانی جمعیت و مسائل فرهنگی حساس باشند/مدیریت فرهنگی در مقابل هرج و مرج فرهنگی قرار دارد

صدوشصت‌ونهمین شماره هفته‌نامه خبری مفدا منتشر شد. در این شماره مهم‌ترین اخبار فعالیت‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی، صنفی، دانشجویی، آموزشی و علمی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بازه زمانی ۱۸ آبان ماه تا ۶ آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، صدوشصت‌ونهمین شماره هفته‌نامه خبری مفدا منتشر شد. در این شماره مهم‌ترین اخبار فعالیت‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی، صنفی، دانشجویی، آموزشی و علمی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دربازه زمانی ۱۸ آبان ماه تا ۶ آذرماه ۱۴۰۰ منتشر شده است.

«صدوشصت‌ونهمین شماره هفته‌نامه خبری مفدا»  خلاصه‌ای از مهمترین اخبار هفتگی پایگاه اطلاع‌رسانی مفدا به صاحب امتیازی روابط‌ عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و گزیده‌ای از خبرهای «شعب دانشگاهی مفدا»  در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را منتشر کرده است.

در این‌شماره از خبرنامه مهمترین خبرهای1 این بازه زمانی از جمله« "مدیریت فرهنگی در مقابل هرج و مرج فرهنگی قرار دارد"، "نهضت خوابگاه‌های متاهلان را در دانشگه‌ها راه بیندازیم"، "شورای انضباطی دانشجویی اهرم بازدارندگی دانشگاه‌ها است"، "افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه دستیاران پزشکی در دستور کار دانشگاه‌ها"، "تشکل‌های دانشجویی نسبت به قانون جوانی جمعیت و مسائل فرهنگی حساس باشند" و...» اشاره شده است.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه کلیه اخبار رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت «مفدا» و دیگر «شعب دانشگاهی مفدا» به نشانی ذیل مراجعه کنند.

خوانندگان محترم می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تماس ۲۱۸۱۴۵۵۴۵۶ و ۰۲۱۸۱۴۵۵۵۴۹ درمیان بگذارند.

«علاقمندان برای دریافت صد و شصت و هفتمین شماره خبرنامه مفدا روی متن کلیک کنید».

«آرشیو خبرنامه الکترونیکی مفدا را با کلیک روی متن مطالعه کنید».

نظر شما