شناسهٔ خبر: 51090564 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دستگیره درب و کابینت + آشنایی با جدیدترین مدل های لوکس و مدرن در سال ۱۴۰۰

دستگیره‌ها دارای انواع مختلف هستند که بسته به نوع استفاده و کاربرد از متریال‌های مختلفی ساخته شده‌اند و دارای طراحی‌های متفاوتی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، دستگیره درب یکی از دسته بندی های مهم در یراق آلات به شمار می رود. دستگیره ها دارای انواع مختلف هستند که بسته به نوع استفاده و کاربرد از متریال های مختلفی ساخته شده اند و دارای طراحی های متفاوتی هستند. جدای از کاربرد و کیفیت محصولات در این روزها زیبایی و لوکس بودن دستگیره هایی که برای منزل خود تهیه می کنید، نیز از اهمیت بسیاری برخوردار شده است.

دستگیره درب لوکس و یا انواع دستگیره کابینتی می توانند به منزل شما جلوه ای زیبا و خاص ببخشند. اما بهتر است همزمان با زیبایی و لوکس بودن، دستگیره ها دارای کیفیت مناسب نیز بوده تا بتوانید تا مدت ها از این زیبایی لذت ببرید. باید بدانید اگر دستگیره بی کیفیت تهیه نمایید با گذشت زمان از کارایی آن ها کم شده و از نظر ظاهر هم جلوه اولیه خود را از دست داده و دچار تغییر رنگ خواهند شد و شما مجبور می شوید محصولی جدید را جایگزین نمایید. از برترین برندهای تولید کننده دستگیره درب که می توانید کیفیت و زیبایی را همزمان در آن ها تجربه نمایید می توان به دستگیره ایران، بهریزان، فوروارد و ریوارد اشاره داشت. همچنین شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه یراق کالا تهیه نمایید.

دستگیره درب لوکس

دستگیره یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده درب های ساختمانی است. این دستگیره ها علاوه بر ایجاد راحتی در هنگام استفاده از درب می توانند ظاهری لوکس نیز در ساختمان شما ایجاد نمایند. دستگیره هایی با طراحی کلاسیک و یا مدرن با رنگ بندی جذاب می توانند زینت بخش منازل شما باشند. اگر شما از آن عده افرادی هستید که در این زمانه مدرن علاقه به دکوراسیون کلاسیک دارید و به دنبال پیاده سازی این سبک در منزلتان هستید توصیه میکنیم از انواع دستگیره پلاک محصولی را برای درب خود برگزینید ولی اگر می خواهید محصولی لوکس با طراحی جدید را خریداری نمایید بهتر است به سراغ دستگیره دوتکه رزت بروید. دستگیره رزت از سری محصولات جدید در بازار می باشد که با طراحی خاص خود می توانند ظاهری جدید برای درب شما ایجاد نمایند. از لحاظ مقاومت این دو مدل دستگیره تفاوتی ندارند و می توان آن ها را با متریال های مختلف تولید نمود. قیمت دستگیره دوتکه بر حسب متریال دستگیره و طراحی متغییر است. یکی از دگر مدل های دستگیره به کار رفته در ساختمان ها، دستگیره درب حیاط می باشد.

جنس دستگیره در

دستگیره های درب علاوه بر اینکه دارای کاربرد مختلف، رنگ بندی متنوع و طراحی های متفاوتی هستند از لحاظ متریال و جنس دستگیره نیز می توان آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود. از انواع دستگیره درب می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دستگیره درب برنجی
  • دستگیره های آهنی
  • دستگیره های آلومینیومی
  • دستگیره استیل
  • دستگیره برنزی
  • دستگیره زاماک و..

برخی از دستگیره ها نیز از چوب ساخته می شوند که زیاد مرسوم نیستند. دستگیره های ساخته شده از فلز برنج بهترین و مقاوم ترین مدل های دستگیره درب می باشند ولی به دلیل قیمت گران زیاد مورد استقبال قرار نمیگیرند و بهترین جایگزین برای آن ها دستگیره از جنس زاماک می باشد که هم دارای مقاومت بالایی است و هم از زیبایی قابل تحسینی برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین نکته ها در مورد دستگیره های ساخته شده از زاماک ضد زنگ بودن آن هاست که می توان آن ها را در مناطقی با آب و هوای مرطوب و شرجی و همچنین در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار دهید. بدون اینکه نگران تغییر رنگ و یا زنگ زدگی در آن ها باشید.

قیمت دستگیره درب پلاک

دستگیره های مدرن و هوشمند

شاید در میان تمام دستگیره های مدرن، دستگیره هوشمند جایگاهی خاص داشته باشد. حتی می توان در بین این دستیگره ها، سبکی کلاسیک و قدیمی را بیابید که با تکنولوژی همراه شده و امنیت و زیبایی را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید این دستگیره ها را بر روی انواع درب ورودی و درب داخلی و اتاقی نصب نمایید و با استفاده از روش هایی مانند اثر انگشت و یا ورود رمز درب را باز نمایید. دستگیره های هوشمند از سری محصولات لوکس بازار به شمار می روند که دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند.

انواع دستگیره کابینت

شما می توانید با انتخاب و خرید دستگیره لوکس کابینت فضا و پیرامون خود را دگرگون کنید. دستگیره های کابینت نقش بسیار مهمی در زیبایی این محصولات دارند و باید در انتخاب دستگیره درست برای کابینت خود دقت لازم را داشته باشید. هر کابینت بسته به نوع طراحی و جنس به کار رفته در آن دارای دستگیره های متفاوتی است. از انواع دستگیره کابینت می توان به این موارد اشاره نمود:

دستگیره تک پیچ

دستگیره های تک پیچ که به دستگیره های قارچی و یا دکمه ای نیز معروف هستند دارای یک دسته بزرگ و پایه ای کوتاه هستند و همان طور که از نام این محصول مشخص است با استفاده از یک پیچ بر روی کابینت نصب می شوند. این دستگیره ها برای طراحی مینیمالیستی بسیار مناسب است. دستگیره حلقه‌ ای و آویز نیز از انواع دستگیره های تک پیچ می باشند.

دستگیره دوپیچ و مدرن کابینت

این دستگیره ها برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن و نئوکلاسیک بسیار مناسب هستند و همان طور که مشخص است با استفاده از دو پیچ که در ساخت آن ها تعبیه شده است می توانید بر روی کابینت نصب نمایید. دستگیره های مدرن دارای رنگ بندی متنوع و طراحی شیک هستند که ظاهر آشپرخانه شما را بسیار جذاب می نماید.

دستگیره کابینت لوکس آنتیک

افرادی که در دنیای مدرن امروز، شیفته دوران گذشته هستند و می خواهند از سبک های دوران گذشته برای ساختمان خود بهره ببرند، استفاده از دستگیره های قدیمی وآنتیک را به آن ها توصیه میکنیم. دستگیره های کلاسیک از متریال بسیار مرغوب و با دوام ساخته شده و سال ها می توانید بدون افت کیفیت و ظاهر از آنها استفاده نمایید. این مدل از دستگیره کابینت با توجه به طراحی های کلاسیک و زیبای خود فضایی بسیار خاص در منزل شما ایجاد خواهند نمود.

دستگیره های میله ای، توکار

دستگیره کابینت میله ای دارای عرض بسیار کمی هستند و دارای پایه های زیبا و ظریف هستند. این محصولات با استفاده از دو پیچ بر روی کابینت نصب می شوند. دستگیره های میله ای معمولا برای سبک ها مینیمال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگیره لوکس درب و کابینت - فروشگاه یراق کالا

رنگ دستگیره های درب

همان قدر که مدل و کیفیت دستگیره حائز اهمیت است رنگ آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. دستگیره های دارای آبکاری های متنوع و بسیار شیک هستند. رنگ های مات و براق در طیف های متنوعی از طلایی، سیلور، خاکستری و … موجود می باشد. از محبوب ترین رنگ های دستگیره درب در سال ۱۴۰۰ می توان به دستگیره های طلایی، سیلور و رنگ تیره مثل مشکی و زیتونی را نام برد.
دستگیره هایی با رنگ تیره برای درب های چوبی که نقوش چوب در آن ها مشخص است، بسیار مناسب می باشد. دستگیره هایی با رنگ برنز و طرح زنگ زده، به فضاهای سنتی و کلاسیک حس و حالی خاص می بخشد.

برای خرید جدیدترین و لوکس ترین محصولات دستگیره درب و کابینت می توانید به فروشگاه اینترنتی یراق کالا مراجعه بفرمایید.

https://yaraghkala.com/ ۰۹۱۲۳۳۲۲۵۱۹

انتهای پیام/ر

نظر شما