شناسهٔ خبر: 51088468 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه:

درباره هواپیمای اوکراینی برخی کشورها به دنبال تجارت از غم و اندوه هستند/ هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با هیأت آمریکایی در وین نخواهیم داشت

سخنگوی وزارت خارجه درمورد هواپیمای اوکراینی گفت که برخی کشورها به دنبال تجارت از غم و اندوه و این ناراحتی که برای این خانواده‌ها وجود دارد هستند. دولت اوکراین از کم و کیف و سطح همکاری‌ها هم برای روشن شدن ابعاد فنی و حقوقی و دیگر ابعاد مطلع است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤالی درباره هواپیمای اوکراینی بیان کرد: ایران طی ماه‌هایی که پس از اتفاق بسیار ناگوار مسئولیت پرونده را به صورت فنی بر عهده نهادهای فنی گذاشت تلاش داشت به صورت مسئولانه و با تمام ابعاد همکاری پیگیری کند ماه‌های اول تلاش کردیم از بعد فنی و روابط دوجانبه با اوکراین این موضوع را با تشکیل کارگروه‌های مشترک جلو ببریم.

 

به گزارش فارس وی افزود: ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار می‌گویم که برخی کشورها  به دنبال تجارت از غم و اندوه و این ناراحتی که برای این خانواده‌ها وجود دارد. دولت اوکراین از کم و کیف و سطح همکاری‌ها هم برای روشن شدن ابعاد فنی و حقوقی و دیگر ابعاد مطلع است و دادگاه مسیر خود را طی می‌کند. بهتر است در این بستر فنی و حقوقی که کار دنبال شده، موضوع  را دنبال کنند.

 

وی در پاسخ به سؤالی تصریح کرد که هیچ گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با هیأت آمریکایی در وین صورت نخواهد گرفت.

 

نظر شما