شناسهٔ خبر: 51079938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه استان گلستان: تشدید فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع برای نظارت بر بازار/ مدیران باید جهادی کار کنند

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان گلستان با بیان اینکه بسیج و سپاه برای حل مشکلات در کنار مردم و مسئولان قرار دارند، گفت: فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع‌ در استان برای نظارت بر بازار تشدید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی در همایش اقتدار و عزت ملی که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار داشت: همه کسانی که انقلاب اسلامی را قبول دارند و در فراز و نشیب‌های آن  پای کار می‌آیند، بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه مشارکت جوانان در امور مختلف و خدمت به مردم، اصل اساسی بسیج است، گفت: در 5 آذر سال 1357 امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین را تشکیل داد و عملاً اداره کشور را به دست جوانان غیور و مؤمن سپرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: اگر بسیج نبود هیچ نیرویی نمی‌توانست در مقابل نیروی تا بن دندان مسلح عراق مقاومت کند. ما ثمره بسیج را در همان زمان جنگ دیدیم که خصوصیاتی چون از خودگذشتگی، خلاقیت و نوآوری سبب شد تا جوانانی مثل شهید باقری جنگ را اداره کنند و سرنوشت جنگ را به سمتی پیش بردند که عراق از تمام مواضع خود عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس هم عملکرد بسیج، عملکرد درخشانی بود و اکنون جوانان ما می‌توانند در حوزه‌هایی مانند ورزشی، گردان‌های امنیتی، علمی و پژوهشی، فرماندهی و تعلیم و تربیت در بسیج محلات و دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه بسیج به اقتضای شرایط و نیاز جامعه مأموریت‌های مختلف و متنوعی را برعهده دارد، گفت: یکی از خواسته‌های بحق مردم، کنترل بازار و برخورد با متخلفان است که در همین زمینه نیروهای بسیجی در قالب قرارگاه 17 ربیع الاول در حال رصد بازار هستند و فعالیت خود را تشدید کرده‌اند؛ ضمن اینکه استان گلستان جزو استان‌های نمونه در فعالیت‌های این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و جهادی بسیاری از موانع را از بین خواهد برد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به مردم پاسخگو باشند و باید روحیه انقلابی و جهادی را در ارکان دستگاه‌های اجرایی به وجود بیاورند.

انتهای پیام/581/ ز

نظر شما