شناسهٔ خبر: 51078849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان

شاگردان مجیدی در هفته هفتم لیگ برتر امروز (دوشنبه) به مصاف صنعت نفت آبادان خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان امروز از ساعت ۱۶ و در هفته هفتم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان به تساوی رسیدند. از طرف دیگر شاگردان منصوریان نیز با یک گل برابر پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی شکست خوردند. قطعاً مصاف مجیدی و منصوریان جذابیت‌های خود را خواهد داشت و به نوعی تقابل دو هم بازی سابق یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته خواهد بود.

رضایی جوان درون دروازه

گلر استقلال در این دیدار، قطعاً علیرضا رضایی جوان با انگیزه تیم استقلال است. با اینکه در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و مظاهری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه بودیم اما نفر سومی به نام علیرضا رضایی در هفته‌های اخیر درون دروازه آبی‌ها جا خوش کرده است. به نظر می‌رسد رشید مظاهری در این دیدار هم جزو ۱۸ نفر بازیکن فرهاد مجیدی نیست. دلیل دور ماندن مظاهری از ترکیب آبی‌ها مشخص نیست.

سه مدافع همیشگی

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند، رودی ژستد و مهدی مهدی‌پور، نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی‌پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی و جعفر سلمانی به میدان خواهند آمد.

قاسمی نژاد در کنار یامگا

احتمالاً کوین یامگا و امین قاسمی‌نژاد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. ارسلان مطهری نیز می‌تواند به عنوان جانشین مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، امین قاسمی‌نژاد، کوین یامگا و رودی ژستد.

نظر شما