شناسهٔ خبر: 51077052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حمله وحید قلیچ به مجیدی/ مگر از کی‌روش بزرگ‌تر هم داشته‌ایم؟

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتارهایی که در این چند روز با بیرانوند صورت گرفته اصلا قشنگ نبود.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

وحید قلیچ در خصوص اتفاقی که برای علیرضا بیرانوند افتاده و نام این بازیکن در گینس به ثبت رسیده است اظهار داشت: رفتارهایی که در  این چند روز با بیرانوند صورت گرفته اصلا قشنگ نیست. او نفر اول دروازه‌بانان ایران است و فعلا کسی به او نمی‌رسد.

وی افزود: همانطور که می‌دانید من اولین نفری بودم که از بیرانوند انتقاد کردم چون آن زمان افت کرد اما الان مدت‌هاست او در سطح اول قرار دارد، به فوتبال اروپا رفته و در لیگ معتبری بازی می‌کند. خیلی‌ها آرزو دارند هواپیمایشان از روی پرتغال رد شود چه برسد به اینکه در لیگ پرتغال بازی کنند.

قلیچ ضمن انتقاد از رفتار صورت گرفته بعد از ثبت نام بیرانوند در گینس عنوان کرد: من به فضای مجازی توجهی نمی‌کنم ولی به شما می‌گویم نفر اول تیم ملی بیرانوند است. او در جام‌جهانی بازی کرده و همانطور که قبلا به ما کمک کرد در جام‌جهانی آینده هم می‌تواند نفر اصلی و کمک‌حال مربیان باشد. قرار نیست با یک اشتباه مقابل لبنان یک نفر را تخریب کنیم. مگر از کی‌روش بزرگ‌تر هم در این فوتبال داشته‌ایم؟ او از بیرانوند استفاده اصولی کرد و جوابش را هم گرفت. از نظر من او نفر اول تیم ملی فوتبال ایران است و اینکه پشت سرش چه کسانی هستند اصلا مهم نیست.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا عنوان کرده بود برادران مجیدی پیج اینستاگرام وی را بسته‌اند گفت: من با آنها کل کل می‌کردم ولی ظاهرا آنها دوست ندارند کسی برای آنها کری بخواند به همین دلیل از عوامل خارج از ایران استفاده کرده و پیج من را ناقص کردند.

قلیچ گفت: البته یک پیج جدید زده‌ام و هر زمانی که بخواهم باز هم از آنها ایراد می‌گیرم از کسی هراسی ندارم و حرفم را می‌زنم.

برچسب‌ها:

نظر شما