شناسهٔ خبر: 51076710 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری کارگاه حمایت از کودکان در برابر خشونت با حضور مراکز اسلامی قاهره

کارگاه حمایت از کودکان در برابر خشونت در مصر و جهان اسلام با حضور مرکز بین‌المللی اسلامی مطالعات و تحقیقات جمعیت در دانشگاه الازهر با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی و با حمایت صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در قاهره برگزار شد. کارگاه حمایت از کودکان در برابر خشونت در مصر و جهان اسلام با حضور مرکز بین‌المللی اسلامی مطالعات و تحقیقات جمعیت در دانشگاه الازهر با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی و با حمایت صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در قاهره برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از الوفد، این کارگاه با حضور دکتر جمال ابوالسرور، مدیر مرکز بین‌المللی اسلامی مطالعات و تحقیقات جمعیت در دانشگاه الازهر و دکتر سعید عامر، دستیار دبیر‌کل آکادمی تحقیقات اسلامی برای تبلیغ و رسانه‌های دینی و همچنین دکتر الهام شاهین، دستیار دبیر کل فرهنگستان تحقیقات اسلامی در امور مبلغان زن برگزار شد.

این کارگاه در چارچوب تلاش‌های مراکز دینی مهم در مصر برای آموزش‌وپرورش و واعظان زن و مرد به ویژه در حوزه روابط خانوادگی، حفاظت از کودکان در برابر خشونت و اعمال مضر برگزار شد و حاکی از اهمیت این موارد برای ثبات جامعه است. رئیس دانشگاه الازهر در حاشیه برگزاری این کارگاه توضیح داد که مرکز بین‌المللی اسلامی مطالعات و تحقیقات جمعیت در دانشگاه الازهر تلاش زیادی برای خدمت به جامعه در سطح محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام می‌دهد. همچنین دانشمندان برجسته و تأثیرگذار در عرصه علم در این مرکز حضور دارند، به شکلی که مدیر مرکز بین‌المللی اسلامی مطالعات و تحقیقات جمعیتی دانشگاه الازهر برای دومین سال متوالی در فهرست 10 دانشمند تأثیرگذار در این حوزه در سطح جهان قرار گرفته است که این امر بر اعتبار مرکز بین‌المللی اسلامی مطالعات و تحقیقات جمعیت در دانشگاه الازهر افزوده است.

انتهای پیام

نظر شما