شناسهٔ خبر: 51076611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کریک: رانگنیک در این بازی نقشی نداشت

مایکل کریک، سرمربی موقت یونایتد، تاکید کرد که رالف رانگنیک هیچ نقشی در تاکتیک‌های یونایتد برابر چلسی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در دومین مسابقه ای که دیگر اوله گنار سولسشر هدایت این تیم را بر عهده داشت به مصاف چلسی رفت و نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-1 خاتمه یافت تا شرایط شیاطین سرخ در جدول تغییر چندانی نکند.

 

مایکل کریک سرمربی موقت منچستر یونایتد در پایان بازی گفت: "من ناامید شدم. وقتی در یک مسابقه مثل این از حریف خود جلو هستید و نهایتاً گل تساوی را دریافت می کنید این ناامیدکننده است. بی نهایت به بازیکنان و کادر فنی که در شرایط سختی هستند افتخار می کنم."

 

 

 

 

گفته می‌شود که طی یکی دو روز آینده رالف رانگنیک به شکل رسمی به عنوان سرمربی منچستریونایتد تا پایان فصل انتخاب خواهد شد. کریک در پاسخ به این سوال که آیا رانگنیک نقشی در تاکتیک امروز یونایتد ایفا کرده یا خیر گفت: "نه، ما موفق شدیم تیم را برای دو بازی بزرگ آماده کنیم. مثبت ظاهر شدیم و فردا خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد."

 

کریک همچنین پیرامون پنالتی بحث‌برانگیز چلسی که منجر به گل تساوی این تیم شد نیز گفت: "من فکر می‌کنم که این پنالتی اصلاً درست نبود."

 

 

 

 

غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی: "ما با یک برنامه به اینجا آمدیم.  من به نوعی می دانستم چلسی چگونه بازی می کند و می خواستیم پاس های جورجینیو و لوفتوس چیک را متوقف کنیم. این همان چیزی بود که بر اساس آن امروز تصمیم گیری کردیم."

نظر شما