شناسهٔ خبر: 51076489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعضای شورای شهرستان کهگیلویه انتخاب شدند/نبود عضوی از شورای شهر قلعه رئیسی در جلسه

اعضای شورای شهرستان کهگیلویه انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، جلسه شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه عصر امروز در محل فرمانداری باحضور نمایندگان شوراهای شهر و بخش شهرستان برگزار شد.

امرالله حسینی دبیر برگزاری جلسه شوراهای شهرستان کهگیلویه در خصوص برگزاری این نشست گفت: در این جلسه  آقایان ایرج پذیرش از دیشموک به عنوان رئیس و بیت اله درسا از چاروسا به عنوان نایب رئیس و همچنین آقای خسرو دیدار ب عنوان نماینده شورای شهرستان در استان انتخاب شدند.

دبیربرگزاری نشست برگزاری جلسه شوراهای شهرستان تاکید کرد: در این جلسه تمامی اعضای شوراها شهرستان حضور داشتند و تنها عضوی از شهر قلعه رئیسی در این جلسه نتوانست در رای گیری شرکت و به عنوان گزینه ثبت نام کنند.

وی افزود: شورای شهر قلعه رئیسی در این جلسه نماینده ای معرفی نکرده و گفته می شود که این اعضاء به اجماع برای معرفی گزینه ی واحد نرسیدند تا به این ترتیب اولین فرصت را برای شهر قلعه رئیسی از دست داده باشند.

شرکت نکردن عضوی از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی به عنوان یکی از شهرهای شهرستان کهگیلویه نگرانی خود را به همراه دارد چرا قطعا حضور در شورای شهرستان می تواند برای بیان مشکلات این شهر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۱

نظر شما