شناسهٔ خبر: 51074170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتفاقی که برای آن هوادار رخ داد، فراموش نشود؛

نویدکیا: باید ده درصد بیشتر از گذشته تلاش کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان مانند شاهرخ بیانی معتقد است که دیدار تیمش برابر نساجی مازندران دیدار زیبایی از کار در خواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران حرف هایش را اینطور آغاز کرد: در طی  دو  فصل گذشته دو بار با تیم نساجی بازی کردیم، فردا بازی سخت تری خواهیم داشت، چون تیم‌های الهامی هر جا که کار کرده اند، با جسارت خاصی و هجومی فوتبال بازی می‌کنند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنند.این جسارت باعث شده تیم نساجی بسیار بهتر از فصل قبل بازی کند و نتایج خوبی گرفته است. این ها نشان می دهد بازی خیلی سختی داریم.


او با اشاره به صدرنشینی تیمش بیان کرد: درست است که  صدرنشین جدول هستیم اما بازیکنانم باید بدانند حفظ صدرنشینی از به دست آوردن آن سخت‌تر است، به همین دلیل باید نسبت‌ به هفته‌های گذشته حداقل 10 درصد بیشتر تلاش کنیم. نساجی تیم با تجربه‌ای است و بازیکنان  خوبی در اختیار دارد که این بازیکنان در نتیجه بازی تأثیرگذار می گذارند و با خلاقیت خود نوع بازی را تغییر دهند. ممکن است با یک حرکت روند بازی را تغیر دهند. از همین رو بازی فردا را باید با تمرکز بالا مدیریت کنیم  و برای تمام دقایق مسابقه برنامه داشته باشیم تا از این آزمون سخت، موفق بیرون بیاییم. می دانیم بازیکنانم تمام تلاششان را خواهند کرد ولی انتظار دارم با تمرکز بیشتری بازی کنند، چون این بازی هم برای ما و هم برای نساجی فوق العاده مهم است. قطعا این بازی زیبا خواهد بود.


نویدکیا بیان کرد: از هواداران سپاهان ممنونم که همواره از ما حمایت می‌کنند اما از آنها درخواست می‌کنم اتفاقی که برای آن هوادار جوان عزیز رخ داد را فراموش نکنند، امیدوارم تمام مسائل را رعایت کنیم تا راحت‌تر به ورزشگاه برویم و برای هیچ‌کس مشکلی پیش نیاید.

نظر شما