شناسهٔ خبر: 51073790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نویدکیا:

تیم الهامی با جسارت بازی می‌کند/نیاز سپاهان به ۱۰درصد تلاش بیشتر

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم‌های الهامی با جسارت خاصی فوتبال بازی می‌کنند و ما فردا بازی سختی پیش رو داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با نساجی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در خصوص این مصاف اظهار داشت: اگر بخواهم در مورد بازی واقع بینانه نگاه کنم نسبت به سال گذشته که دو بازی با نساجی کردیم قطعاً بازی سخت‌تری خواهیم داشت.

وی افزود: تیم‌های ساکت الهامی هرکجا که کار کردند با جسارت خاصی فوتبال بازی می‌کنند و تلاش دارد بازی هجومی را به نمایش بگذارند و سعی می‌کنند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و این جسارت باعث شده تیم نساجی نسبت به سال گذشته فوتبال خیلی بهتری ارائه می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم نساجی علاوه بر بازی خوب نتایج خیلی خوبی نیز گرفته است و این موضوع نشان می‌دهد ما یک بازی بسیار سخت را پیش رو داریم.

نگه داشتن صدر سخت است

وی تاکید کرد: درست است ما الان صدر جدول هستیم اما بازیکنان ما باید بدانند درست است که گرفتن صدر خیلی سخت است اما حفظ آن سخت‌تر است و به همین دلیل باید حداقل نسبت به هفته‌های گذشته ۱۰ درصد بیشتر تلاش کنیم.

نویدکیا ابراز داشت: نساجی تیم باتجربه‌ای است و بازیکنان بسیار خوب و بزرگی دارد که می‌توانند در بازی تأثیرگذار باشند و این بازیکنان می‌توانند با خلاقیت خودشان نوع بازی را تغییر دهند و با یک حرکت روند بازی را عوض کنند.

باید برای هر دقیقه برنامه داشته باشیم

وی اضافه کرد: باید مقابل نساجی با تمرکز بالا بازی کنیم و برای کل دقایق بازی برنامه داشته باشیم تا بتوانیم از این آزمون سخت بیرون بیاییم، فکر می‌کنم هواداران در منزل از دیدن این بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: می‌دانم بازیکنانم همه تلاش خود را خواهند کرد اما از همه آنها انتظار دارم که تمرکز بیشتری برای این بازی بگذارند زیرا این مصاف برای ما خیلی مهم است و قطعاً برای نساجی نیز بازی به همین گونه است.

وی بیان داشت: از حمایت هواداران ممنونم و امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد، فقط انتظار دارم آن اتفاق که برای آن جوان افتاد فراموش نشود که دیگر مشکلاتی از این دست پیش نیاید.

به گزارش مهر دو تیم سپاهان و نساجی فردا دوشنبه از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما