شناسهٔ خبر: 51073103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"ری" نباید حیات خلوت مشکلات پایتخت باشد

گروه استان‌ها - فرماندار ویژه " ری" با تأکید بر لزوم توجه به این شهرستان گفت: ری نباید حیات خلوت مشکلات پایتخت باشد و با اختیارات شهرداری منطقه نمی‌توان مشکلات ری و مطالبات مردم را مطلوب دنبال کرد.

صاحب‌خبر -

حسین توکلی کجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری ، با اشاره به‌ظرفیت‌های گردشگری و آثار باستانی شهرری اظهار داشت: ری با قدمت بیش از هفت هزار سال، بوستان فرا منطقه‌ای و مرکز تفریحی مناسب ندارد درحالی‌که جنوب بلوار شهید آوینی و دامنه کوه بی‌بی شهربانو ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد تفرجگاه در جنوب پایتخت است.

وی در ادامه با اشاره به عدم مدیریت شهری مستقل در شهرستان ری، تأکید کرد: مدیریت شهری منطقه 20 باید به معاون شهردار تهران ارتقا پیدا کند زیرا با اختیارات شهرداری منطقه نمی‌توان مشکلات ری و مطالبات مردم را به‌طور مطلوب دنبال کرد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه ری نباید حیات خلوت مشکلات پایتخت باشد و در قبال خدماتی که دریافت می‌کنند باید هزینه‌اش را بپردازند گفت: مرکز پسماند آرادکوه مشکلات زیست‌محیطی زیادی برای مردم شهرستان ری و به‌ویژه کهریزک ایجاد کرده است و باید این مجتمع ساماندهی شود و برای زباله‌ها به‌جای دفن از روش‌های به‌روز بازیافت استفاده کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال منافع اقتصادی در ری هستند خاطرنشان کرد: با مردم عهد بستیم که برای همه مردم خدمت کنیم لذا همواره با ایجاد همدلی و وحدت و پرهیز از اختلاف‌افکنی‌ها، پیگیر مطالبات مردم هستیم و در راستای امیدبخشی و رضایتمندی مردم، باندهای قدرت را که به دنبال منافع اقتصادی هستند همراهی نکردیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما