شناسهٔ خبر: 51072537 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

الزام شرکت‌های نفتی به تعهدات اجتماعی در استان بوشهر

اقتصاد ایران: گناوه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: الزام شرکت‌های نفتی به انجام تعهدات اجتماعی در استان نسبت به مردم از موارد مهم و کارهای بزرگ پیگیری شده از سوی استاندار بوشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی بعد از ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت جایگاه فرماندار در شهرستان گفت: فرماندار نماینده دولت و حاکمیت در شهرستان‌ها است و وظیفه بسیار سنگین و مختلف و نقش مهمی بر عهده دارد.

وی به وظایف مختلف فرمانداران گفت: دولت جدید با ریاست حجت الاسلام رئیسی برای ایجاد تحول با اتکای مردم و رأی مردم برگزیده شده است و فرمانداران و مسئولان شهرستانی نوک پیکان خدمت رسانی به مردم هستند و باید دانست که موفقیت استاندار و وزیر و دولت در گرو موفقیت فرماندار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: یک فرماندار باتجربه، مردمی و آشنا به وظایف خود می‌تواند سبب آرامش، امنیت و توسعه شهرستان باشد.

وی ادامه داد: دولت‌ها می آیند و می‌روند و توسعه را رقم می‌زنند، امروز با تشکیل دولت سیزدهم نور امیدی در مردم ایجاد شده که باید با همبستگی و وحدت و تلاش شبانه روزی همگانی در این زمینه تلاش کنیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با تحریم‌های ظالمانه سفره‌های مردم را نشانه رفته‌اند تا بین مردم ایجاد نارضایتی و نگرانی کنند حتی برای آب مردم نیز سعی در ایجاد نارضایتی دارند.

الزام شرکت‌های نفتی به تعهدات اجتماعی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: اوین قدم توسعه هر منطقه وحدت مردم و مسئولان و فاصله نگرفتن از ارزش‌های انقلاب است و همه باید به توسعه شهرستان و استان کمک کنند.

وی با اشاره به اقدامات در راستای ساماندهی ته لنجی گفت: در گذشته کارهای خوبی در حوزه لنج داران و ته لنجی انجام شده بود اما ساماندهی نشده و سازمان نیافته بود که با پیگیری‌های استاندار به سامان رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: استاندار بوشهر که از جنس همین مردم و آشنا به شرایط است و از کودکی با منطقه و ملوانان و ضعف‌ها و توانایی‌های این منطقه آشنایی دارد و می‌داند که رزق و روزی مردم گناوه از طریق دریا و ملوانی است.

ایرانی خاطرنشان کرد: با ورود شجاعانه استاندار و پیگیری‌های ایشان در سفر هیئت دولت به استان، از ساماندهی ته لنجی دفاع کردند و طرح ساماندهی ته لنجی آماده و به هیئت دولت ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه ملوانی شغلی شریف و تجارت بین المللی است اضافه کرد: عده‌ای حتی در داخل استان بر این تصور هستند که فعالیت ته لنجی به معنای قاچاق است و همه تلاش ما بر این است که واژه نامانوس قاچاق را از زندگی شرافتمندانه و شغل شریف مردم در بنادر استان بوشهر برداریم.

وی خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی و وضعیت تجارت ته لنجی ارائه شده در هیئت دولت تصویب شده است که عایدات و ثمرات خوبی برای توسعه معیشت و زندگی مردم داشته باشد.

وی گفت: الزام شرکت‌های نفتی به انجام تعهدات اجتماعی در استان نسبت به مردم از دیگر موارد مهم و کارهای بزرگ پیگیری شده از سوی استاندار بوشهر است که با ورود استاندار بوشهر در حال اتفاق است.

الزام شرکت‌های نفتی به تعهدات اجتماعی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: استاندار بوشهر در این زمینه به صورت سازمان یافته ورود کردند تا این شرکت‌ها برای ایفای نقش خود و تعهدات اجتماعی نسبت به مردم استان بوشهر توجه کنند و به توسعه استان کمک کنند..

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیار خوبی در راستای وحدت و همدلی بین مسئولان صورت گرفته است گفت: اولین قدم در توسعه کشور و منطقه وحدت بین مردم و مسئولان و فاصله نگرفتن از آرمان‌های ملت و انقلاب است.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندار پیشین شهرستان گناوه و آرزوی توفیق برای فرماندار جدید شهرستان اظهار داشت: امروز فرماندار سابق گناوه با تلاش و تجربه خود کارنامه خوبی از در خدمت رسانی از مردم دریافت کردند.

در پایان این آئین محمد تقی صفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان گناوه معارفه و از تلاش‌های غلامرضا مهرجو فرماندار پیشین تقدیر شد.

برچسب‌ها:

نظر شما