شناسهٔ خبر: 51072488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پوچتینو: مصدومیت نیمار وحشتناک بود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن بابت مصدومیت شدید نیمار ابراز نگرانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امروز بازی باخته مقابل سنت اتین را به پیروزی تبدیل کرده و در نهایت با نتیجه 1-3 این تیم را شکست داد. اما بدترین خبر برای مائوریسیو پوچتینو و پاری سن ژرمن را باید مصدومیت شدید نیمار در اواخر مسابقه و بیرون رفتن این بازیکن در شرایطی تلخ و وحشتناک توصیف کرد. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار تصاویر را نگران کننده خوانده و البته ابراز امیدواری کرد آسیب دیدگی نیمار خیلی جدی نباشد.

 

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "مصدومیت نیمار در مسابقه امروز؟ فردا باید آزمایشاتی روی پای این بازیکن انجام شود و آن موقع ما شرایط نیمار را بررسی می کنیم. البته تصاویری که در طول بازی و هنگام مصدومیت نیمار دیدیم وحشتناک بود و تردیدی وجود ندارد که ما نگران سلامتی این بازیکن هستیم. اما من امیدوارم که آسیب دیدگی نیمار خیلی جدی نباشد و او به سرعت شرایط حضور دوباره در ترکیب پاری سن ژرمن را پیدا کند.

 

برتری مقابل سنت اتین؟ بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه دروازه ما باز شده و از حریف عقب افتادیم. باید به گل دریافتی واکنش نشان می دادیم و در کل من امروز از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. به خوبی موفق به بازگشت به جریان مسابقه شده و عملکردی حرفه ای از خود ارائه دادیم. من امروز در مجموع از عملکرد بازیکنان پاری سن ژرمن رضایت دارم."

نظر شما