شناسهٔ خبر: 51072408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

معرفی نفرات برتر زنان و مردان

پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه از ایسنا، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشجویان زن و مرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور ۲۲۵ ورزشکار ( ۱۳۲ زن و ۹۳ مرد) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

با توجه به شرایط پاندومی کرونا این دوره از مسابقات به صورت غیرمتمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق ١٠ گانه ورزش دانشگاهی و ۲۸ شهر به مدت چهار روز برگزار شد.

 

در بخش زنان و در رشته تپانچه، هانیه رستمیان از دانشگاه الزهراء قهرمان، سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.

 

در رشته تفنگ نیز فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

هم‌چنین در بخش مردان در رشته تپانچه، سجاد پورحسینی لقمه جانی از دانشگاه گیلان اول و علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران دوم شد و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام شوم رسید.

 

در رشته تفنگ مردان نیز هادی غرباقی از دانشگاه شهیدبهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما